آگهی ویژه

دستگاه بسته بندی آتل

دستگاه بسته بندی آتل که توسط صنایع ماشین سازی مسائلی طراحی و تولید شده است دارای تنوع زیاد در مدل ها و سیستم های دستگاه می باشد که باعث می شود مشتریان محترم بتوانند بسته به نیاز و ظرفیت تولید خود و برنامه های کاری خود بهترین دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند و با استفاده از آن محصولات خود اعم از آتل ، باند کشی ، گاز استریل ، ست سرم ، ظرف ادرار و… را بسته بندی کند. از دیگر مزیت های قابل توجه و رقابتی این دستگاه این است که ضایعات بسته بندی کلیه محصولات و سلفون با این ماشین بسته بندی به کمترین میزان خود رسیده است و باعث صرفه جویی در هزینه های شما می گردد.

عرض بسته (A)
6-160 mm

طول بسته (B)
K120*260 – T200*500 mm

ارتفاع بسته (C)
1-80 mm

ولتاژ ورودی
220-380 v

وزن
800 kg

توان مصرفی
2.5 kw

آتل یا اسپلینت (splint) در پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و جهت حفظ بهداشت پیشنهاد می گردد این محصول بسته بندی گردد. جهت استفاده از این ماشین بسته بندی به تخصص و حرفه خاصی نیاز ندارید و با آموزش هایی که هنگام نصب دستگاه نیروهای متخصص ما در اختیار شما می گذارند می توانید با این دستگاه به راحتی کار کنید. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک می باشد.

فروش ماشین بسته بندی آتل
در صورتی که تیراژ کار تولید شما کم است می توانید از این دستگاه با سیستمی معمولی تولید و فعالیت خود را شروع کنید و پس از افزایش یافتن تیراژ تولیدتان و گسترش فعالیت خود می توانید به آسانی و در کمترین زمان ممکن دستگاه خود را ارتقا دهید.

قیمت ماشین بسته بندی آتل
با توجه به تنوع مدل های ماشین آلات بسته بندی برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه مناسب فعالیت خود لطفا با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها