آگهی ویژه

موسسه حقوقی سفیران ایرانیان

موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان معتبرترین موسسه حقوقی کشور با بیش از 10 سال سابقه در زمینه انواع خدمات حقوقی.

طبق قوانین دادگستری و ثبتی ایران افرادی که توانایی و تسلط آنان بر دانش حقوق اثبات شده باشد توانایی ثبت موسسات حقوقی را خواهند داشت. در این راستا افراد متخصص با ارائه مدارک تایید شده به ثبت موسسه ی حقوقی مباردت می کنند. در حالیکه ریاست اکثر موسسات حقوقی وکلای با سابقه یا قضات بازنشسته و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه ها واز اساتید علم حقوقی می باشند. متاسفانه برخی افراد سودبر با استفاده از مدارک دیگران یا جعل مدرک خود را رییس موسسه ی حقوقی معرفی کرده و با انجام اعمال دون شان وکالت اقدام به عوام فریبی کرده و جایگاه این منزلگاه احقاق حق را متزلزل کرده و دیدگاه مردم عزیز را مخدوش می سازند.

فعالیت موسسه ی حقوقی کاملا مطابق با عرف چندین و چند ساله و زیر سایه ی قانون بوده و هست. همچنین این موسسات مورد تایید 100% حکومت و مقامات قضایی که در راس آن ریاست قوه قضاییه است می باشد و ایشان اخیرا بارها و بارها بر نقطه نظم خود در مورد مقام موسسات حقوقی تاکید کردند.

شماره موبایل و واتساپ: 09120143681

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، مشاوره
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها