آگهی ویژه

عرضه سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه توسط سنگبری گلدستون

سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه با رنگ زمینه قهوه ای تیره و رگه های بسیار زیبایی که در میان آن قرار دارد یکی از گرانترین و خیره کننده ترین سنگهای خارجی است که توسط سنگبری گلدستون بصورت خام از کشور ترکیه وارد ایران شده و با قیمتی مناسب راهی بازار میشود .
سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه بصورت خام و اسلب وارد کشور شده و در ایران فرآوری میشود . سنگبری گلدستون با مجهز بودن به برترین دستگاههای فرز مخصوص این سنگ را مطابق با سفارش مشتریان برش زده و در اختیار آنان قرار میدهد .
این سنگ به دلیل ساب پذیری بالایی که دارد گزینه مناسبی برای لابی هتل های لوکس و مجتمع های مسکونی ، روشویی و سرویس های لوکس ، صفحه کابینت ، کف آسانسورها ، دیوارهای پارکینگ ها و راه پله ها و... میباشد .
جهت مشاهده طرح و نقش زیبای سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه و سفارش آن به سنگبری گلدستون کافیست ب شماره های این سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت کارخانه مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها