آگهی ویژه

فروش هدایای تبلیغاتی متنوع در مشهد

بی شک تبلیغات موثر یکی از مهم ترین راهکارهای جلب مشتری و درآمد و سود در هر زمینه کاری می باشد .
گروه تبلیغات پارسه با الهام از ایده های نو و خلاقیت در امر تبلیغات درصدد بر آمده است تا تبلیغات کاملا متفاوت ، به یاد ماندنی و منحصر به فردی را به شما عزیزان ارائه دهد .
از جمله خدمات چاپ و طراحی در گروه تبلیغات پارسه شامل موارد ذیل می باشد :
چاپ لیزر و چاپ سیلک مختص هدایای تبلیغاتی به مناسبت فرا رسیدن اعیاد و مناسبت های مختلف شامل درج تبلیغات روی ساعت ، سالنامه ، تقویم و .... هم چنین چاپ لیزر و سیلک روی تندیس ، جعبه های تزیینی ، ست مدیریتی ، کتاب های نفیس و...
ساخت و چاپ روی انواع تابلو با مدل ها و جنس های مختلف فلکسی ، چلنیوم ، ال ای دی LED ، حروف برجسته ( Gold و Silver ) از دیگر خدمات گروه تبلیغات پارسه می باشد .
طراحی انواع تراکت ، بروشور و ست اداری که شامل سربرگ ، پاکت A4 ، پاکت مخملی ، برگ یادداشت می باشد و همین طور طراحی و چاپ فولدر و کاتالوگ خدمات دیگر قابل ارائه می باشد .
هم چنین طراحی انواع بیزینس کارت با جنس های مختلف لمینت ، گلاسه مات و براق ، مخملی ، کتان و برجسته با دیزاین متفاوت و بی نظیر طراحان مستعد و با ذوق گروه تبلیغات پارسه انجام می پذیرد .
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید .
37659079-051
09155124429
علی پور

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، هدایای تبلیغاتی
جدیدترین آگهی‌ها