آگهی ویژه

طراحی دکوراسیون اداری

گروه معماری آرکا با سابقه بیش از یک دهه در زمینه طراحی دکوراسیون اداری آماده همکاری با شما عزیزان در تمامی زمینه ها از جمله طراحی دکوراسیون، مبلمان اداری، پارتیشن بندی ، ساخت انواع میزها و صندلی های اداری ، ساخت انواع کمدهای بایگانی اداری ، دکوراسیون اتاق مدیریت ، اتاق کنفرانس و ... میباشد.
کارایی طراحی ، ایجاد هویت برند، خلاقیت و منحصربه فرد بودن، صرفه جویی در بودجه و برنامه زمانی از ویژگی های ما در طراحی دکوراسیون اداری است. از ویژگی های منحصربه فرد گروه معماری آرکا می توان استفاده از متریال های با کیفیت، لوکس و مدرن ساخته شده در کارگاه اختصاصی این شرکت اشاره کرد که علاوه بر زیبایی و هارمونی نهایی، کیفیت و استحکام دکور ساخته شده تضمین می گردد.
گروه معماری آرکا آماده ارائه خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری از صفر تا صد، تامین و ساخت تجهیزات اداری، اجرای پارتیشن و …. برای تمامی شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می باشد.
گروه معماری آرکا با استفاده از نیرویی متخصص و بکارگیری برترین تجهیزات روز و نیز با تلفیق اندیشه، هنر و تجربه روز به روز بر دانش و توانایی خود افزوده است و در این برهه از زمان میتوان گفت با نگاه به گذشته و افق های پیش رو بر خود میبالیم که توانسته ایم در این زمینه جزو چند شرکت مطرح اول ایران باشیم.
ایمیل:
info@arkaone.com

اینستاگرام:
https://www.instagram.com/arka.one

قیمت: 1,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، دکوراسیون
جدیدترین آگهی‌ها