آگهی ویژه

آموزش برنامه نویسی آندروید,دوره آموزشی

در این دوره کلیه مراحل تحلیل و طراحی و پیاده سازی یک پروژه توزیع و فروش مویرگی و ثبت سفارش با مکانیزم OFFLINE , ONLINE به همراه کار با دیتابیس LOCAL,Datacenterآموزش داده می شود.
دراین دوره بصورت عملی فرایند ساخت پد ردیاب ماهواره ای را آموزش می بینید.
در این دوره بصورت کاربردی مراحل ساخت و مدیریت UI شامل اضافه نمودن شی ها,منوها,TextBoxها,DropdownList,check,Bu tton,BrowsTextو همچنین کارکردن با زاویه محل گوشی(G-Sensor)بصورت عملی آموزش داده می شود.
در این دوره مباحثی مانند مدیریت بلوتوث برای ارسال و دریافت فایلها نیز آموزش داده می شود.
در این دوره مباحثی مانند دریافت و ارسال پیام کوتاه (SMS) و پیام چند رسانه ای (MMS) در موبایل و تبلت Tabletsآموزش داده می شود.
آموزش کارکردن با Service های آندروید شامل :مدیریت دوربین,مدیریت ضبط و پخش صدا,مدیریت و ضبط و پخش تصویر و مدیریت تماس
مدیریت اتصال و نقل اطلاعات شبکه: در این دوره مباحثی نظیر شناسایی شبکه های در دسترس ,مدیریت Socket جهت حمل و نقل داده ها و اتصال به اینترنت وب سرویسها به صورت عملی آموزش داده می شود.
در این دوره مباحث مدیریت مالتی مدیا شامل: ضبط و پخش فیلم,ایجاد گالری تصاویر ,کار با ابزار تشخیص صدا Sound Reconogization
در این دوره برنامه نویسی چند نخی Multithreding نیز شامل راه اندازی Thread ,مدیریت اولویت Thread ها نیز آموزش داده می شود.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، آموزشگاه ها
جدیدترین آگهی‌ها