آگهی ویژه

گریتینگ

گریتینگ (شبکه های فلزی) در واقع صفحات مشبکی هستند که علاوه بر امکان عبور هوا و نور از خود از استحکام بالایی برخوردار هستند. گریتینگ ها از برخورد عمودی دو تسمه و یا تسم و میلگرد در یکدیگر و جوش خوردن آنها به وجود می آید.
مهمترین بخش گریتینگ تسمه باربر می باشد. چرا که بار وارده به گریتینگ تنها به روی این تسمه وارد می شود و درواقع وظیفه ی ثبات گریتینگ بر عهده ی این تسمه می باشد. این تسم عمود بر دهانه بارگذاری می باشد و روی دو طرف دهانه ی بارگذاری قرار می گیرد. لذا سعی می شود برای ایحاد استحکام در گریتینگ تغییرات لازمه در حین طراحی را روی این تسمه اعمال کنند.
در محلهایی که میزان رفت و آمد زیاد است (مانند خیابانها) به علت حل مشکل گیر کردن پاشنه ی کفش درون گریتینگ، تسمه های رابط را بسیار به یکدیگر نزدیک می کنند به حدی که فاصه بین آنها به میلیمتر می رسد.
برای تولید گریتینگ با ارتفاع و ضخامت 3*30 میلیمتر از تسمه ی 3*30 که به صورت کویل رول شده است استفاده می شود. در این حالت با استفاده از دستگاه پرس اتومات تسمه ها را پانچ می کنند. در نهایت گریتینگ تولیدی را آبکاری می کنند که به آن گریتینگ گالوانیزه می گویند.
شرکت پارس مشبک پردیس سازنده گریتینگ فلزی با پوشش گالوانیزه گرم و کف پله فلزی برای پاگرد، پله فرار و سازه های فلزی.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، آهن آلات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها