آگهی ویژه

کدورت سنج Turbidity METER مارتینی و میلواکی

تربيدومتر پرتابل دیجیتال جهت انداره گيري كدورت با كيف و محلول استاندارد 0-10-500 FNU به روش فتومتري
با دقت FNU 0.01
Range: 0.00 - 50.00 FNU; 50 - 1000 FNU
Resolution: 0.01FNU:1 FNU
Accuracy: ±0.5FNU
شرکت آماده فروش و عرضه خدمات دستگاه های فوق در ایران می باشد.لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با بخش فروش شرکت یا سایت dayta.ir تماس بگیرید.دی تجهیز آزما ( دی تجهیزیاران قدیم ) با گارانتی میلوا سرویس نماینده رسمی و دارنده گواهینامه نصب و راه اندازی و کالیبراسیون دستگاه های میلواکی-مارتینی در ایران

کدورت شاخصی است که میزان شفافیت آب را مشخص می کند. و به عنوان یک خاصیت ظاهری آب محسوب می گردد کدورت باعث پراکندگی یا جذب نور در حین عبور آن بر روی یک خط مستقیم در آب می شود.اگر چه کدورت به دلیل وجود مواد معلق در آب نیز به وجود می اید،ولی ارتباط دادن با اندازه های کمی مواد معلق در آب مانند شکل ،اندازه و ضریب شکست ذرات موجود در سوسپانسیون که همگی در خاصیت پراکنده ساختن نور دخالت دارند، مشکل است.
روش اولیه اندازه گیری کدورت قدرت عبور نور را از میان آب با قدرت پراکنده سازی و شکسته شدن آن مقایسه می نمایند که این اندازه گیری اساس روش استاندارد تعیین کدورت آب به وسیله کدورت سنج است.
امروزه داده هاي بدست آمده از كدورت سنج بر حسب واحدهاي فرمازين ( Formazin )يا (Nephlometry ) كه براساس اصول پراكندگي نور است ، بيان مي شوند.
JTU معرف نور عبور كرده از نمونه است ولي NTU معرف تقرق نور تابيده شده است. اين دو واحد رابطه اي با هم ندارند.
معمولا" براي كدورت هاي قابل توجه از JTUو براي كدورت هاي پائين از NTU يا FTU استفاده مي شود.
كدورت سنج MI415 از كمپاني ميلواكي مارتيني مناسبترين دستگاه ها براي اندازه گيري كدورت مي باشند

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، آزمایشگاه
جدیدترین آگهی‌ها