آگهی ویژه

حمل و نقل انواع کالاهای منجمد و یخچالی ساری

سامانه حمل و نقل یخچالداران جی سرویس
تامین و اعزام انواع وانت یخچالدار
تامین و اعزام انواع کامیون و کامیونت یخچالدار
جهت حمل و نقل مواد غذایی ,کالای منجمد، فاسد شدنی و ...
شهری _ بین شهری

به صورت 24ساعته در تمام نقاط کشور

تمامی خدمات اتوبار به شهرستان و حمل اثاثیه منزل در ساری توسط مادر باربری و اتوبار بار به‌صورت شبانه‌روزی است. ما شرکت حمل بار شبانه‌روزی می‌باشیم و شما عزیزان می‌توانید در تمامی ساعات و حتی ایام تعطیل از خدمات جابجایی اثاثیه ما بهره‌مند شوید.

با نصب اپلیکیشن جی سرویس با ده ها هزار کامیون به صورت مستقیم و آنلاین در سراسر کشور و جهان در ارتباط باشید .


بسته بندی وسایل برای اسباب کشی یکی از مهم‌ترین و البته سخت‌ترین مراحل می‌باشد. در صورت عدم تخصص در بسته بندی وسایل، آنها در حین حمل آسیب جدی خواهند دید. از طرفی این عدم تخصص سبب استفاده ناصحیح از تجهیزات بسته بندی می‌شود. ما به شما بهترین تجهیزات بسته بندی را به صورت اصولی ارائه می‌نماییم. تا در هزینه‌هایتان نیز صرفه جویی شود. فروش انواع کارتن حمل بار، کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس‌ها، وکیوم، استرچ رب، کاور فرش و .... از خدمات ما می‌باشد. همچنین می‌توانید برای سریع‌تر انجام شدن جابجایی‌تان از خدمات بسته بندی اثاثیه ما در اطلس بار استفاده نمایید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، حمل و نقل
جدیدترین آگهی‌ها