آگهی ویژه

فروش و خدمات 3D Scanner و 3D Printer

شرکت آرتا با ارائه خدمات نمونه سازی سریع و 3D Print ، همچنین خدمات ابعادبرداری اپتیک و CMMهای پرتابل با جدیدترین تجهیزات 3D Scanner و دوربین فتوگرامتری بدون هیچگونه محدودیت در سایز و جنس قطعات ، در محل کارفرما ، جهت کنترل کیفی ، مهندسی معکوس و آرشیو مهندسی آمادگی همکاری خود را با آن صنعت محترم اعلان می دارد.
قابل ذکر است شرکت آرتا با سابقۀ بیش از 10 سال فعالیت ، علاوه بر ارائه خدمات فوق ، در خصوص عرضه ، نصب و راه اندازی ، آموزش و پشتیبانی انواع 3D Scanner و 3D Printer های مدرن و حرفه ای نیز سابقۀ درخشانی از خود به جای گذاشته است . در حال حاضر شرکت آرتا امتیاز بالاترین نرخ فروش تجهیزات اندازه گیری و ابعادبرداری ، دیجیتایزر های اپتیک ، CMM های تماسی بی سیم و انواع دوربین های فتوگرامتری صنعتی و پرینترهای سه بعدی در ایران را در دست دارد و همواره پیشرو در این صنعت میباشد.

اهم فعالیتهای شرکت آرتا به شرح ذیل میباشد:
1- ارائه خدمات اندازه گیری بدون محدودیت در وزن و ابعاد قطعه ، قالب و فیکسچر با دستگاه منحصر بفرد DPA/Pro
2- ارائه خدمات ابعادبرداری با جدیدترین تجهیزات دیجیتایزر اپتیک محصول سال 2014 با سرعت و دقت بسیار بالا (REXCAN4 و REXCAN CS+)
3- ارائه خدمات مهندسی معکوس
4- ارائه خدمات کنترل کیفی و بررسی GD&T
5- تهیه گزارشات مقایسه ای سه بعدی با فایل CAD DATA
6- بهینه سازی و مستندسازی قطعات کارخانجات
7- ارائه خدمات نمونه سازی سریع
8- ارائه کلیه خدمات اندازه گیری ارتعاشات ، تحلیل دفرمگی ها در حالت بار گذاری شده قطعات و تونل باد
9- مشاوره ، فروش ، آموزش ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری ، اپتیک ، CMM و ماشینهای نمونه سازی سریع
10- راه اندازی واحدهای CAD/CAM ، دپارتمان مهندسی معکوس و کنترل کیفی
شرکت آرتا ، مفتخر به همکاری با بیش از700 شرکت و مجتمع بزرگ صنعتی از جمله صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، نیروگاهی ، خودرو سازی ، توربین سازی ، ریخته گری ، قالبسازی و قطعه سازی ، الکترونیک ، پزشکی و دندان پزشکی ، پلاستیک و لاستیک ، میراث فرهنگی و ... می باشند.
“جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت www.psarta.ir بازدید فرمایید.”

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها