آگهی ویژه

فروش انواع سنگ کف ساختمان با مناسب ترین قیمت

برای خرید انواع سنگ کف ساختمانی با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت کافیست با شماره های سنگبری گلدستون تماس بگیرید. برخی از انواع سنگ کف ساختمانی که توسط این سنگبری به مشتریان عرضه میشود شامل انواع سنگ مرمر در رنگهای مختلف، انواع سنگ مرمریت با بهترین کیفیت، سنگ مرمریت چهرک، سنگ مرمریت مشکی نجف آباد، سنگ مرمریت دهبید و... همچنین برخی سنگهای خارجی نظیر سنگ مرمریت مارمارا، سنگ مرمریت لته، سنگ مرمریت کاپوچینو، سنگ مرمریت امپرادور ترکیه، سنگ امپرادور اسپانیا و... میباشد.

این سنگبری یکی از مدرنترین و معتبرترین سنگبریهای کشور میباشد که در اصفهان واقع شده و حدود چهل سال است که در زمینه عرضه انواع سنگ ساختمانی با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت در خدمت هموطنان خود میباشد. برای سفارش هر یک از انواع سنگ کف ساختمان که مورد دلخواهتان میباشد میتوانید با شماره های سنگبری گلدستون تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه کنید.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها