آگهی ویژه

نمایندگی فروش مته های گردبر گرولن

نمایندگی فروش مته های گردبر گرولن
فروش مته گردبر مخصوص دریل مگنت سوراخکاری ورق های فلزی از قطر 12 میلیمتر تا 100 میلیمتر و ضخامت ورق تا 100 میلیمتر بدون استفاده از مته ی پیش رو و در یک مرحله در کمترین زمان ممکن. مته های الماس TCT و مته های HSS متناسب با انواع آلیاژ ورق های فولادی با عمر طولانی.

مته گردبر HSS به شکل یک استوانه توخالی دارای لبه دندانه دار طراحی شده است که برای برش های گرد با استفاده از دریل بکار میرود، مته گردبر در انواع مختلفی تولید و عرضه شده است که جوابگوی کارهای مختلف مانند مته گردبر HSS می‌باشد.

مته گردبر HSS ساخته شده از فولاد تندبر یا HSS است. با استفاده از مته گردبر HSS قادر به ایجاد دایره هایی با سرعت ۴۰ تا ۵۰ میلی‌متر در دقیقه خواهیم بود. مواد استفاده شده در این آلیاژ شامل ۱۸ درصد تنگستن برای بالا بردن سختی حرارتی و ۴ درصد کروم برای بالا بردن مقاومت در مقابل تغییر طول و ۱ درصد وانادیوم برای بالا بردن مقاومت در برابر خوردگی استفاده شده است. دلیل بالاتر بودن سرعت سوراخکاری با استفاده از مته گردبر HSS نسبت به فولاد پرکربن همین آلیاژ بکار رفته در آن می‌باشد. از این مته ها برای سوراخ روی چوب، فلز های سبک، pvc، فایبرگلاس و فولاد استفاده می‌شود. مته های اکسید سیاه در مقایسه با مته گردبر HSS از دوام و مقاومت بالاتری در برابر زنگ زدگی برخوردار هستند؛ که برای سوراخکاری روی چوب، pvc، فایبر گلاس و فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها