آگهی ویژه

آموزش فیبروز ابرو با استاد غزل زرگریان

نحوه یادگیری فیبروز ابرو
شکل ابروها را بکشید و آنها را فیبروز کنید. اگر ابروهای پر ندارید، می توانید ابروهای خود را با مداد ابرو پر کنید یا از پودر استفاده کنید تا ظاهری ضخیم و طبیعی داشته باشید. اگرچه اینها تنها راه حل برای ابروهای پرتر نیستند. همچنین فیبروز ابرو،

آکادمی غزل زرگریان بهترین سالن جهت آموزش فیبروز ابرو در تهران می باشد که با بکارگیری برزوترین تکنیک های دنیا شما را در پیشرفت در این عرصه یاری می رساند. استاد غزل زرگریان با بیش از 15 سال تجربه و تخصص در حوزه خدمات آرایش دائم صورت برگزارکننده تخصصی ترین دوره های آموزش فیبروز ابرو در تهران می باشد که توانسته در این امر بیش از 5 هزار هنرجو در داخل و خارج از ایران داشته باشد.

فیبروز ابرو
فیبروز ابرو با استفاده از یک قلم که به صورت دستی کار می کند انجام می شود، با استفاده از این قلم خطوط را که تقریبا یکسان هستند را به صورت کمی نا منظم و با در نظر گرفتن ظرافت کامل در لابه لای ابرو ها اعمال می کنند.

فیبروز در واقع یک تکنیک نسبتا جدید برای میکروبلیدینگ است،تیغ های بلیدی که برای میکروبلیدینگ ابرو استفاده می شود یکی از بهترین انواع تیغ می باشند.

به یاد داشته باشید که عمق بلید ها بستگی به میزان فشار دست پیگمنتر کار شما دارد، به یاد داشته باشید میکروبلیدینگ با تکنیک فیبروز بسیار ظریف است اما به همین دلیل عمق کمتری دارد از این رو حتما نیاز به چند بار ترمیم دارد تا رنگ آن باقی بماند.
مزایای میکرو فیبروز ابرو
در این بخش قصد داریم تا از مزای میکروبلیّدینگ برای شما بنویسیم چرا که زمانی که شما قصد آموزش فیبروز ابرو را دارید باید مزایای آن را به خوبی بشناسید.
فرم دادن عالی و طبیعی به تاج و البته آرک ابرو
میکروبلیدینگ فیبروز کاملا طبیعی می باشد و حالتی طبیعی را به ابرو های شما می دهد.
پاک کردن این تتو کاملا ممکن می باشد و اصلا به سختی تتو های قدیمی نمی باشد.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، آرایشگاه
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها