آگهی ویژه

خدمات شبکه | پشتیبانی شیکه

خدمات شبکه
نت کارا آماده عقد قرار داد با کسب و کارهای کوچک و شرکتها و موسسات بزرگ در استانهای البرز و تهران می باشد.
خدمات شبکه نت کارا در حوزه فناوری اطلاعات شامل امور سخت‌افزار و نرم‌افزار ، نصب و راه اندازی خدمات شبکه به شرح ذیل می‌باشد:
مشاوره
در هر پروژه اعم از شبکه ،خدمات شبکه و امنیتی و … مشاوره نقش مهمی در بهبود روند اجرای پروژه دارد و موجب می شود پروژه ها به درستی انجام شود. پس در هر پروژه حضور یک یا چند مشاور مجرب احساس می شود . تیم مشاوره نت کارا از لحظه ی تصمیم به ایجاد شبکه خصوصی و خدمات شبکه خود در کنار شماست و تجربیات سالها کار شبکه را با شما به اشتراک میگذارند تا بهترین تجربه استفاده از خدمات شبکه ما را داشته باشید.
کابل کشی و اتصلات وایرلس
نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه
تیم نت کارا پس از بررسی و امکان سنجی زیرساخت مجموعه شما و محاسبه سرویس های موجود و سرویس های درخواستی بهترین تجهیزات و مناسب ترین امکانات را پیشنهاد و انتخاب میکند تا از کیفیت خدمات ما مطمئن باشید. متخصصان نت کارا تمام تجهیزات شبکه از جمله سوئیچ ، روتر ، اکسس پوینت ، مودم ، وایرلس و دوربین های تحت شبکه سایر تجهیزاتتان را بر اساس اصول و استانداردها در جای مناسب خود نصب و راه اندازی کرده و تنظیمات لازم را روی آنها اعمال می کنند.
نصب و راه اندازی سرویس های مایکروسافت
نصب و راه اندازی فایل سرور
به تعریف مایکروسافت وقتی یک فولدر روی سیستم به اشتراک گذاشته می شود آن سیستم فایل سرور می شود. یعنی اینکه این سرور فایلهایی را برای میزبانی کاربران در اختیار آنها قرار می دهد. اما تعریف واقعی فایل سرور این می باشد که یک سرور به عنوان سرور نگهداری فایلهای کاری در نظر گرفته می شود. مایکروسافت امکانات بسیار مفیدی را برای این کار در نظر گرفته است. NTFS Permissions قابلیتی است که از طریق آن می توان برای کاربران مختلف شبکه سطوح دسترسی مختلفی جهت فایلهای کاری تعریف نمود.
متمرکز شدن کل اطلاعات کاری در یک سرور
قابلیت تهیه پشتیبان (بکاپ) مناسب از فایلهای کاری
قابلیت محدود کردن فضا برای افراد (مثلا برای هر کاربر یک گیگا بایت)
قابلیت تعین سطوح دسترسی (فقط جهت مشاهده، امکان اصلاح، امکان حذف، عدم مشاهده)

نصب و راه اندازی بکاپ سرور
پیشگیری از بروز مشکلات در شبکه مهم می باشد اما در نهایت امکان بروز مشکل در شبکه وجود دارد مانند خرابی سخت افزاری سرورها، خرابی هارد دیسک، حذف عمدی یا سهوی فایل ها از فایل سرور. به همین جهت پشتیبانی شبکه امری مهمی است.وجود فایل پشتیبان از منابع مهم شرکت از مهمترین وظایف پشتیبان شبکه میباشد. نت کارا به عنوان مجری راه اندازی و پشتیبانی شبکه امکان نصب و راه اندازی و نگهداری انواع نرم افزارهای پشتیبان گیری ( بکاپ سرور ) را دارا می باشد. بسته به نوع شبکه و نیاز کارفرما یکی از انواع این محصولات در شبکه کارفرما نصب و راه اندازی خواهد شد. تنظیمات لازم جهت تهیه فایل پشتیبان به صورت اتومات از منابع شبکه در ساعت و زمانهای تعریف شده انجام خواهد شد.
نصب و راه اندازی ایمیل سرور
شبکه خصوصی مجازی VPN
نت کارا بنا به درخواست مشتری سروری که قابلیتهای سخت افزاری مناسبی دارد را تهیه کرده و قادر خواهید بود تا چندین سیستم را به صورت مجازی در کنار هم و در یک سخت‌افزار داشته باشید. نکات بسیار مهم تری در نحوه اجرای خدمات مجازی ‌سازی وجود دارد که کارشناسان شرکت نت کارا همواره به آنها پایبند هستند . مزایای مجازی‌سازی شامل موارد ذیل است:
کاهش هزینه خرید تجهیزات سخت‌ افزاری زیاد
کاهش هزینه‌های جاری نظیر برق، نگهداری، تعمیرات
متمرکز سازی سرورها و سرویس‌ ها
عدم نیاز به فضای زیاد به نسبت حالت سنتی
جابجایی آسان
پشتیبان گیری آسان از اطلاعات
فضای کمتر و نگهداری آسان ‌تر و مطمئن‌ تر
افزایش سرعت و بهره ‌وری سرویس
امکان تنظیم و نصب سرورها و تجهیزات مجازی با استفاده از الگو و کپی برداری
کنترل اینترنت و فایروال
فایروال یا دیوار آتش ابزاری برای کنترل دسترسی های غیر مجاز سیستم به اینترنت و شبکه است. به عبارت دیگر فایروال تمام ورودی ها و خروجی های سیستم را کنترل کرده و مانع از هرگونه دسترسی غیر مجاز به سیستم و یا از سیستم به شبکه اینترنت می شود. فایروال ها به دو گونه سخت افزاری و نرم افزاری می باشند. اهداف سیستم فایروال:
مدیریت دسترسی کاربران به منابع شبکه
جلوگیری از ورود غیر مجاز به شبکه
کنترل دسترسی کاربران به اینترنت و ایجاد محدودیت های ترافیکی
تأمین امنیت شبکه
نظارت بر دیتاهای ارسالی و ورودی به شبکه

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها