آگهی ویژه

فروش ملت بلون در ابعاد و گرماژ مختلف

لایه Melt blown یکی از قسمت‌های مهم ماسک به‌شمار می‌آید. از لحاظ جنسیتی باید بگوییم که لایه ملت بلون‌ها ضخامت ۱-۵ میکرون دارد این ظرافت به جهت تولیدشدن از فیلامنت‌ها است‌‌‌ که خاصیت عدم نفوذ پذیری از ویژگی‌های شاخص آن به‌شمار می‌آید. وقتی شما ماسکی را با عبور مایع مورد آزمایش قرار می‌دهید و با عدم عبور مایع از طریق ماسک روبرو می‌گردید؛ مطمئنا می‌توانید به خاصیت عدم عبور میکروب و ذرات نانو میکروبی معلق در هوا از آن هم اعتماد نمایید. می‌توانید همه این ویژگی را در ماسک‌های سه لایه پیدا کنید

شرکت نساجی سپید گلبرق تولید کننده و فروشنده ملت بلون با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب در سایزها و گرماژ مختلف است. این مجموعه با بکارگیری تیم حرفه‌ای، از مواد اولیه با کیفیت و فناوری‌های به روز استفاده می کند و تحویل به موقع کالا و ارسال به تمام نقاط کشور را دارد.

لایه Melt blown یکی از قسمت‌های مهم ماسک به‌شمار می‌آید. از لحاظ جنسیتی باید بگوییم که لایه ملت بلون‌ها ضخامت ۱-۵ میکرون دارد این ظرافت به جهت تولیدشدن از فیلامنت‌ها است‌‌‌ که خاصیت عدم نفوذ پذیری از ویژگی‌های شاخص آن به‌شمار می‌آید. وقتی شما ماسکی را با عبور مایع مورد آزمایش قرار می‌دهید و با عدم عبور مایع از طریق ماسک روبرو می‌گردید؛ مطمئنا می‌توانید به خاصیت عدم عبور میکروب و ذرات نانو میکروبی معلق در هوا از آن هم اعتماد نمایید. می‌توانید همه این ویژگی را در ماسک‌های سه لایه پیدا کنید زیرا در ترکیب تولیدی این ماسک‌ها از لایه ملت بلون استفاده می‌شود. به هیچ وجه نمی‌توان گفت به دلیل نوع این پارچه تنفس با دشواری همراه می‌گردد زیرا ظرافت و نوع بافت آن فقط به عنوان یک مانع در برابر میکروب‌ها و ذرات بیرونی خواهد بود و هیچ مشکلی در تنفس ما ایجاد نخواهد کرد.

قیمت: 111,111 تومان
تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، نساجی
جدیدترین آگهی‌ها