آگهی ویژه

فروش ویلا و املاک ساحلی و جنگلی شمال مازندران

سلام دوستان عزيز خواستم در مورد ويلا های فروشی در شمال يه کم توضيح بدم اول اينکه ويلا هاي ما داراي قيمتهاي مختلف هستند که از قيمت 70 ميليون شروع شده و تا پنج ميليارد ميباشد و تو بهترين منطقه مازندران بنا شده است و من تونستم يه سري از اين ويلا ها که حدود هفتصد ويلا رو تو سايت اصلي خودمون به نام ویلا املاک شمال ثبت کنم البته ثبت کردن من با بقيه املاک ها فرق ميکنه يعني اينکه من از هر ويلا چند تا عکس به همراه منطقه و موقعيت و از همه مهمتر قيمت ويلا ها رو ثبت کنم که ديگه حرف و حديثي نباشه که اگه شما دوستان از هر جاي کشور و جهان خواستيد ويلا هاي مارو ببينيد راحت انتخاب کنيد چون هم عکس داره هم فیلم از ویلا یا ملک هم قيمت و هم منطقه نوشته شده است . حالا فقط بايد زحمت بکشيد وارد سايت اصلي ما بشويد . با سه روش ميتونيد وارد سايت اصلي ما بشويد.
1 - زير اين متن لينک ما نوشته با کليک بر روي لينک
2 - villa-amlak.ir اين ادرس سايت ما w رو جلوش بزاريد
3 - به فارسي تو گوگل بنويسيد ( ویلا املاک )
ناگفته نمونه هر جور که شما راحت هستيد من ميتونم براتون ويلا بگيرم از دم قسط بگير تا نقد و اگه سوالي فکرتون رو مشغول کرده با من (09113256747 رحیمی) تماس بگيريد

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های املاک، آژانس املاک
جدیدترین آگهی‌ها