آگهی ویژه

فروش بلوک های حرارتی ، سایشی برند تویو (TOYO) ژاپن

فروش بلوک های گرافیتی، بلوک های اشباع شده با رزین و بلوک های آنتیموان دار تویو تانسو ژاپن
در تمامی سایز های استاندارد
آماده تحویل به صورت خرده و عمده
نمایندگی رسمی محصولات TOYO در ایران
بازرگانی ، تولیدی تلاشگران صنعت نوین وارد کننده محصولات گرافیتی و بلوک های گرافیتی سایشی ، حرارتی ، فشاری ، گرید دار در کشور با بیش از سی سال سابقه واردات محصولات گرافیتی

در صورت استفاده از قطعات بلوک در ساخت دیوار طبق استاندارد ASTM امریکا توصیه می شود تا ارتفاع بلوک نهایتاً به ۲۰ سانتیمتر محدود گردد. قطعاتی با ارتفاع بالای ۲۰ سانتیمتر با استفاده از ملات در دیوار به طور مناسب مهار نشده و مثل قطعاتی همانند پ الک ها یا پنل های ساختمانی باید تدابیر دیگری جهت مها ر بندی در دیوار برای آن ها اندیشید. ضمناً تلورانس ابعادی بلوک ها به خصوص در عرض باید حداکثر دارای رواداری ۳± میلیمتر باشد. درصورت استفاده از بلوک هایی با ابعاد متفاوت ضخامت لایه ی پلاستر زیاد شده و باعث سنگینی دیوار می شود. ضمناً بهتر است بلوک ها در دیواره ی کناری صاف نباشند تا به وسیله ی ملات به یکدیگر متصل شوند.

بلوک های سبک لیکا در انواع مختلف دیوارهای پیرامونی وتیغه ای تولید شده و دارای کاربرد های گسترده ای در انواع دیوارهای پوشش خارجی ،جدا کننده، نما ،دو جداره ،عایق ،ضد آتش و نیز سقف های سبک بتنی (تیر چه و بلوکی)می باشند.

جهت اطلاع از قیمت یا استعلام بها با ما در ارتباط باشید.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها