آگهی ویژه

تقویم رسمی کشور ۱۳۹۵ با مناسبت

مژده به تمام طراحان گرافیک، گرافیک دانلود، بزرگترین مرجع فایل گرافیک ایران مفتخر است که اعلام نماید به عنوان اولین سایت در عرصه ی گرافیک، تقویم رسمی کشور سال ۱۳۹۵ هجری شمسی را به همراه تمام مناسبت های ۱۳۹۵ در سایت خود برای استفاده ی تمام طراحان عزیز ارائه می نماید.
یکی از دغدغه های تمام گرافیست ها در شش ماه دوم سال دسترسی به تقویم رسمی کشور ۱۳۹۵ با مناسبت ها به منظور طراحی سررسید، طراحی تقویم، طراحی سالنامه برای سال جدید می باشد. این تقویم رسمی توسط شورای مرکز تقویم موسسه ی ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج و تنظیم شده است.
طبق تقویم ۱۳۹۵ ارائه شده در گرافیک دانلود، لحظه تحویل سال ۱۳۹۵ را می توانید به راحتی مشاهده نمائید.
به این منظور می توانید به راحتی آن را از وب سایت گرافیک دانلود، بزرگترین مرجع فایل گرافیک ایران ” همراه همیشگی تمام طراحان ایران زمین ” دانلود نمائید و به سرعت طراحی سررسید اختصاصی، سررسید عمومی، تقویم اختصاصی، تقویم عمومی و … را آغاز نمائید.
برای دانلود این فایل بهتر است از مرورگر موزیلا فایر فاکس استفاده و یا یکی از نرم افزارهای “مدیریت دانلود” را از اینجا دریافت کنید و از این طریق اقدام به دانلود راحت و سریع تمامی فایل های سایت گرافیک دانلود نمائید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها