آگهی ویژه

پروفیل فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد متریالی با مشخصات فنی بسیار خوب و کاربرد های فراوان در صنعت ساختمان است . و عملکرد مناسب آن باعث می شود که در محل های مختلف از جمله نمای ساختمان ها از آن استفاده گردد . در این راستا استفاده از روش های صحیح نصب و اجرای فایبر سمنت برد از اهمیت بالایی برخوردار است .

پروفیل های زیر سازی فایبر سمنت برد به لحاط استفاده در نمای ساختمان بایستی از ورق گالوانیزه مرغوب تولید گردند . زیر عوامل جوی و اقلیمی ممکن است باعث خوردگی پروفیل های ساخته شده با ورق نامرغوب گردند . قیمت نمای فایبر سمنت برد برایندی است جمع هزینه ای مصالح و اجرت نصب . در این خصوص استفاده از مصالح مرغوب در هزینه تمام شده تاثیر بسیاری نداشته و از سوی دیگر باعث افزایش طول عمر نمای اجرا شده با فایبر سمنت برد می گردد.

آهن تاب تولیدکننده زیرسازی سمنت برد
تولید پروفیل گالوانیزه فایبرسمنت برد
پروفیل M110
پروفیل M80
پروفیل V80
پروفیل A60

زیر سازی فایبر سمنت برد جهت نصب بر روی نما نیاز به پروفیل های گالوانیزه مخصوص دارد که این پروفیل ها از چند جهت حائز اهمیت هستند . پروفیل فایبر سمنت برد بایستی از ورق گالوانیزه مرغوب تهیه گردد تا با توجه به قرار گیری در نمای ساختمان و مواجهه با شرایط محیطی دچار زنگ زدگی و آسیب نگردد .
پروفیل های زیر سازی فایبر سمنت برد از سه مقطع تشکیل شده که دو مقطع ( M-V ) برای زیر سازی و یک مقطع ( A ) برای اجرای بند مورد استفاده قرار می گیرد . در اجرای نمای طرح چوب سایدینگ از پروفیل A استفاده نمی گردد .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها