آگهی ویژه

نماینده فروش محصولات PG instrument انگلیس

نماینده فروش محصولات PG instrument انگلیس
کمپانی PG instrument انگلیس یکی ازکمپانی های معتبرجهانی در زمینه ساخت دستگاه های اسپکتروفتومتر و دستگاه جذب اتمی می باشد . نصب و سرویس و
اسپکتروفتومترPG instrument انگلیس :
1. اسپکترو فتومتر یووی ویزیبل سری T60 U
2. اسپکترو فتومتر یووی ویزیبل سری T60 V
3. اسپکتروفتومترهای سری T70/70+
4. اسپکترو فتومترهای دابل بیم سری T80 /T80 +
5. اسپکترو فتومترهای Double beam scaning continuous slite سری T90/T90 +

شرکت آرا تجهیز با اخذ نمایندگی فروش از کمپانی های معتبر سراسر دنیا بر این سعی است تا مراکز و موسسات آزمایشگاهی را با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در زمینه های مختلف فنی و تخصصی تجهیزات آزمایشگاهی غیر پزشکی در دوران فرا صنعتی امروز همسو سازد . مشاوره و تجهیز آزمایشگا ه های زیر را از ما بخواهید : ارائه تجهیزات تخصصی بیولوژی ملکولی مشاوره و آموزش استقرار استانداردهای ملی و بین المللی HACCP ,ISO. ارائه آموزش و مشاوره در زمینه طراحی و سکوبندی آزمایشگاههای میکروبیولوژی، شیمی، زیست شناسی و آزمایشگاههای کشاورزی مشاوره در زمینه کالیبرلسیون دستگاههای آزمایشگاهی ارائه دستگاههای تخصصی زراعت و گیاه پزشکی تعمیر و سرویس و ارتقاء دستگاههای معیوب ارائه مشاوره در زمینه فعالیت های ژنتیکی طراحی و ساخت دستگاههای پیشنهادی امیدواریم افتخار خدمتگزاری به شما را نیز در این راستا کسب کرده و آرزومندیم با کلیه امکانات و با برخورداری از نمایندگی کمپانی های مختلف بتوانیم گامی در راستای پیشرفت بخش پژوهش کشور برداریم

* محصولات بازرگانی طب و تجهیز دارای 1سال گارانتی و10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

برخی از محصولات:
هموژنایزر
از تجهیزات مورد استفاده در آزمایشگاه های تحقیقاتی ، صنعتی و آموزشی است. این دستگاه در لغت به معنی همگن ساز است که در صنعت نیز کاربرد دارد.
ویسکومتر
وسیله‌ای برای محاسبه ی ویسکوزیته سیال می‌باشد.
هات پليت
یا هیتر براي مخلوط و گرم كردن محلول های موجود در ظروف آزمایشگاهی ( با دور و دمای قابل تنظیم) بكار مي رود.
کلروفیل متر
دستگاهی برای اندازه گیری میزان کلروفیل برگ بدون آنکه آسیبی به گیاه وارد شود می باشد.
فایم فتومتر
دستگاهي است كه جهت اندازه گيري فلزاتی مانند : كلسيم ، سديم ، پتاسيم ، ليتيم و باریم بكار می رود.

شیکر
شیکر دستگاهی است که به وسیله آن انواع پودر را در آب و یا هر مایع دیگر حل و یا مخلوط می کنند. جهت مخلوط کردن و هم زدن نمونه ها در لوله آزمایش و در نوع دیگر، شیکر با صفحه مسطح می باشد که برای هم زدن و مخلوط کردن محتویات ظروف با سطح مقطع پهن است .

میکروتوم
وسیله‌ای است که در آزمایشگاه‌های بافت‌شناسی، پاتولوژی و یا تحقیقات مواد برای ایجاد مقطع نازک برای تهیه نمونه مناسب برای میکروسکوپ نوری یا میکروسکوپ الکترونی عبوری بکار می‌رود.
الکترود
اندازه گيري PH به روش الكترونيكي به كمك يك الكترود انجام مي گيرد.الكترود يك سنسور الكترو شيميائي است كه شامل يك الكترود شناساگر و يك الكترود مرجع ا ست.
دستگاه PCR
تکنیک PCR یک روش آزمایشگاهی است که قسمتی از DNA را با سرعت خیلی زیاد بدون استفاده از سلول ها موجود زنده تکثیر کرده وکپی برداری می کند.
سطح سنج برگ
با این دستگاه سطح برگ، طول، عرض، محیط و فاکتور شکل همه در یک زمان یکسان اندازه گیری می شوند.
تانک ازت
تانک و مخزن مخصوص حمل و نگهداری مایع ازت
آون
اساس کار این دستگاه بر ضد عفونی و استریل نمودن تجهیزات مورد نظر بوسیله حرارت غیر مستقیم خشک استوار است وجهت خشك كردن واستريل مواد واجسام طراحي شدند .
انکوباتور
یک ابزار آزمایشگاهی است که در آزمایشگاه های بیولوژی برای کشت و رشد دادن نمونه های زنده مانند سلول ها یا میکروب ها به کار می رود.
آسیاب
جهت خرد کردن نمونه برای آماده شدن جهت آزمایش های بعدی مورد استفاده قرار می گیرد.
کجلدال
روش کلدال یا کجلدال در شیمی تجزیه روشی برای اندازه گیری کمی نیتروژن در مواد شیمیایی است که توسط یوهان کلدال در سال 1883کشف شد. از دستگاه کجلدال براي انجام آزمايش و اندازه گيري نيتروژن آب از آن استفاده مي گردد.
میکروسکوپ
دستگاهی است که برای دیدن اجسام خیلی کوچک بکار میرود و میتوان تصویری بسیار بزرگتر و با جزئیات بیشتر از جسم مورد نظر بدست آورد.
دستگاه تعیین نقطه ذوب دیجیتال
دستگاه تعیین نقطه ذوب الکترو ترمال بسیار ساده میباشد و دقت آن 0.1 درجه سانتیگراد میباشد
حمام آب
بن‌ماري يا حمام آب وسيله‌اي است كه كاربرد گسترده‌اي در آزمايشگاه‌هاي مختلف شامل آزمايشگاه‌هاي موجود در مراكز تحقيقاتي، كلينيكي، آموزشي، صنايع غذايي و فاضلاب دارد.
کارشناس فروش: خانم حسنی
آدرس : تهران – خ سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر پلاک 29 واحد 22
تلفن :88762949-88534658
فکس : 88762691

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها