آگهی ویژه

تولید و فروش نیترات منیزیم معدن صنعت

نیترات منیزیم (Magnesium nitrate) ترکیبی غیر آلی با فرمول Mg (NO3) 2 (H2O) x و به صورت پودر جامد سفید رنگ است.
موارد مصرف منیزیم نیترات 6 آبه
بهترین منبع کودی برای رفع سریع کمبود نیتروژن و منیزیم در گیاهان میباشد.این کود کاملا خشک بوده و بدون هیچگونه باقیمانده ای در آب حل می­شود. این کود در تمام سیستم های آبیاری قابل مصرف بوده و بدون سولفات، کلر و سدیم می­باشد. یکی از موثرترین ترکیبات کودی برای افزایش میزان تولید و رشد محصولات کشاورزی نیترات منیزیم است که هم به دلیل افزایش میزان اسید آمینه و پروتئین‌های گیاه و منیزیم و هم به دلیل افزایش میزان و کارایی کلروفیل باعث افزایش غذاسازی و در نهایت رشد و نمو گیاه می‌شود.
کاربرد اصلی این ترکیب به عنوان ماده دهیدراته کننده در تهیه اسید نیتریک غلیظ است. کود آن حاوی ۱۰.۵٪ نیتروژن و ۹.۴٪ منیزیم است .مخلوط های کود حاوی نیترات منیزیم در بیشتر موارد حاوی نیترات آمونیوم ، نیترات کلسیم ، نیترات پتاسیم و ریز مغذی های دیگر هستند. این ترکیبات در تجارت گلخانه ای و هیدروپونیک استفاده می شود.
دیگر کاربرد های نیترات منیزیم:
-استفاده در صنعت نساجی و سرامیک سازی
-جهت تولید اسید نیتریک
-در صنایع به عنوان پاک کننده
-در ذخیره انرژی گرمایی


شرکت معدن صنعت مفتخر است که میتواند این محصول را با کیفیتی تضمین شده و بهترین قیمت و ارسال سریع به تمامی خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.

جهت سفارش و اطلاع از نحوه خرید و یا دریافت نمونه قبل از ثبت سفارش با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، مواد شیمیایی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها