آگهی ویژه

پودر پرلیت در صنایع غذایی Perlite

فروش پرلیت (Perlite)
پرلیت (Perlite)
پرلیت به دلیل تولید در دمای بالا به صورت استریل بوده و جهت استفاده در صنایع دارویی و غذایی مناسب است. همچنین این پودر جز لیست فرآورده‌های شیمیایی و غذایی مجاز آمریکا (AAFCO) بوده و مورد تأیید سازمان غذا و دارو آن کشور می‌باشد. به علاوه کیک حاصل از فیلترهای صنایع غذایی در برخی کشورها به عنوان خوراک حیوانات استفاده می‌گردد.
به دلیل سبکی و کم بودن دانسیته پرلیت بین 20 تا 50 درصد نسبت به دیگر موارد مورد استفاده جهت کمک فیلتر، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد.
سابقه استفاده از پرلیت به عنوان کمک فیلتر بیش از 30 سال بوده و دانسیته خشک پرلیت جهت کمک فیلتر در محدوده 100 الی 200 کیلوگرم بر متر مکعب و دانسیته کیک فیلتر شده حدود 110 تا 270 کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد. پرلیت در اسیدهای معدنی و آلی غیر محلول و در بازهای قوی در دمای بالا مقداری حل می‌گردد.
توانایی صاف کردن مواد ژلاتینی با سرعت نسبتاً بالا به دلیل تخلخل زیاد و عدم ترکیب شیمیایی با موادی که تصفیه می‌شوند.
توانایی تصفیه اجزای کمتر از میکرون به دلیل سبکتر بودن 20 تا 50 درصد نسبت به سایر فیلترها
استریل و خنثی بودن پرلیت، قابل استفاده با تجهیزات استاندارد فیلتر
در صنعت داروسازی از این فیلتر به شکل گسترده برای آنزیم‌ها, نمک‌های سولفات منیزیم و آنتی بیوتیک ها مثل پنی سیلین و... استفاده می‌شود.
شرکت زمین کاو تأمین کننده پرلیت مورد نیاز با بهترین کیفیت جهت تصفیه، در صنایع داروسازی و مواد غذایی، د ر ابعاد دانه درشت، دانه شکری، ریزدانه و پودری می‌باشد.

نحوه خرید و ارتباط با شرکت:
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
موبایل شرکت: 09365077781

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، معدن
جدیدترین آگهی‌ها