آگهی ویژه

سکوبندی آزمایشگاه با بالاترین کیفیت با تنوع در مدل و رنگ بندی

به مجموعه کابینت بندی داخلی هر آزمایشگاه سکوبندی آزمایشگاه گفته می شود . شرکت تجهیزات آزمایشگاهی بایرمن سکوبندی آزمایشگاه خود را به دو صورت یک طرفه و دو طرفه ارائه می کند . از این سکوبندی ها می توان برای نگهداری مواد ، کار با دستگاه ها ، به عنوان میز کار یا محلی برای نصب سینک آزمایشگاهی استفاده کرد.

شرکت بایرمن از استراکچر C-Frame در سکوبندی آزمایشگاه استفاده می کند . این استراکچر از پروفیل های فولادی با پوشش الکترواستاتیک ساخته شده که باعث مقاومت سکوبندی آزمایشگاه در برابر انواع مواد شیمیایی می شود . از مزایای این استراکچر تحمل وزن بالای 250 کیلوگرم در هر مترمربع است .

شرکت بایرمن در زیر سکوبندی آزمایشگاه از کابینت ( یونیت ) معلق استفاده می کند که باعث ایجاد فضای زمینی بیشتری برای اشخاص و کاربران می گردد . سطح زمین زیر کابینت ها نیز به راحتی قابل نظافت است .

از دیگر مزایای سکوبندی آزمایشگاه شرکت بایرمن امکان انتخاب صفحه رویه متناسب با محیط کار و این که با چه مواد شیمیایی سر و کار داریم می باشد . انواع رویه های موجود در شرکت بایرمن عبارتند از : سرامیک ضد اسید در دو مارک ایتالیایی Keraplan و Eagle ، کوارتز، انواع برندهای HPL ، انواع برندهای کامپوزیت .

شما می توانید برای داشتن آزمایشگاه مجهز به مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاه با قیمت مناسب از انواع خدمات شرکت بایرمن استفاده کنید از جمله :

سکوبندی آزمایشگاه ، میزبندی آزمایشگاهی ، هود میکروبی ، کمد نگهداری مواد شیمیایی و ... .

برای انتخاب طرح ، سایز و رنگ سکوبندی آزمایشگاه مورد نظر خود می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید .

قیمت: 000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، آزمایشگاه
جدیدترین آگهی‌ها