آگهی ویژه

تولید انواع چیلر و هواساز | تهویه نگار

چیلر یکی از سیستم های برودتی محبوب در صنعت تهویه مطبوع است. چیلر در واقع به معنای سرد کن است. این دستگاه با تولید آب سرد در محدوده دمایی بین 6 تا 7 درجه سانتی گراد و ارسال آن به وسیله پمپ به دستگاه هواساز یا فن کویل های نصب شده در داخل ساختمان، قادر است گرمای فضای داخلی را جذب کند.

چیلر به دو دسته چیلر جذبی و تراکمی تقسیم می شود اما امروزه استفاده از چیلرهای تراکمی به دلایل متعددی بسیار رایج تر شده است.

چیلرهای تراکمی خوشان به دو دسته چیلر هوایی و آبی تقسیم می شوند و این بستگی دارد که در چه پروژه ایی مورد استفاده قرار بگیرند.

به منظور آشنایی با انواع چیلر تراکمی و جذبی و نحوه عملکردشان و هچنین نوع کاربردشان به وب سیات شرکت مهندسی تهویه نگار مراجعه کنید

هواسازها هم انواع مختلفی دارند که در مجتمع های مسک.نی و اداری هم استفاده می شوند. اما اصلی ترین هدف استفاده از دستگاه هواساز در پروژه هایی است که فضای داخلی یکپارجه ای دارند. مانند فضای مشای مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره ای، سالن های ورزشی و...
هواساز ها هم به سه دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از : هواساز معمولی، هواساز صنعتی، هواساز هایژنیک یا بیمارستانی

قیمت: 1,000,000,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، تاسیسات
جدیدترین آگهی‌ها