آگهی ویژه

فروش دیوارپوش سه بعدی و فومی دکوراتیو

تولیدکننده انواع دیوارپوش های طرح سه بعدی و فومی تزیینی مناسب برای نصب در فضاهای داخلی اعم از رستوران ها، کافی شاپ ها، بیمارستان ها، منازل مسکونی، مهدکودک،فضاهای اداری و تجاری و غیره و مناسب برای فضاهای خارجی به دلیل داشتن خاصیت ضد آب بودن
این پنل ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با کاربرد فضا تولید میشوند
این پنل ها علاوه بر زیبایی ظاهری باعث جلوگیری از ورود و خروج صدای مزاحم همسایه در دیوارمشترک میشود.

دیوارپوش سنگی دکوراتیو
دیوارپوش سنگی دکوراتیو از سنگ به عنوان متریالی برای دیوارپوش دکوراتیو استفاده می نماید. دیوارپوش سنگی دکوراتیو در طرح های متعدد و مختلف سنگ که در رنگ های سنگ تیره و نیز رنگ سنگ روشن استفاده می نماید تولید و نصب می گردد.

خرید دیوارپوش دکوراتیو
خرید دیوارپوش دکوراتیو بسته به نوعی که می خواهید انتخاب نمایید که می تواند در دسته های دیوارپوش سنگی دکوراتیو ، دیوارپوش دکوراتیو سه بعدی ، دیوارپوش فومی دکوراتیو، دیوارپوش دکوراتیو چوبی می تواند باشد.

دیوارپوش دکوراتیو سه بعدی
دیوارپوش دکوراتیو سه بعدی در طرح های خلاقانه و استفاده از طرح های مدرن می تواند زیبایی را به دکوراسوین داخلی منزل شما هدیه دهد. دیوارپوش دکوراتیو سه بعدی در طرح های گل ، طبیعت ، چهره و غیره بسته به محیطی که می خواهید دیوارپوش دکوراتیو را نصب نمایید که می تواند محیط اداری و یا منزل باشد در طرح های متنوع می باشد.

پانل دیوارپوش دکوراتیو
پانل دیوارپوش دکوراتیو به منظور اجرا و نصب دیوارپوش دکوراتیو فراهم می گردد. پانل دیوارپوش دکوراتیو می تواند زیبایی را به معماری داخلی منزل شما هدیه بخشد و در برنامه کاری معماران و نیز نماکاران داخلی منزل قرار می گیرد.

برای اطلاعات از قیمت دیوار پوش سه بعدی و فومی و خرید دیوار پوش با ما تماس بگیرید.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها