آگهی ویژه

تبلیغات در گوگل ادوردز و تبدیل کاربران اینترنت به مشتریان خود

با تبلیغ در گوگل ادوردز کاربران اینترنت را به مشتریان خود تبدیل کنید .
درست است که تبلیغات در گوگل ادوردز می تواند هزینه های زیادی را به شرکت تحمیل کند ولی تأثیر آن در بازاریابی اینترنتی را نمی شود نادیده گرفت . امروزه شرکت های بزرگ برای موفقیت در رقابت با شرکای خود اقدام به تبلیغات در گوگل نموده اند .
با تبلیغات در گوگل ادوردز با شیوه ای مناسب و درست شما می توانید محصولات و خدمات خود را در صفحه اول سرچ گوگل به کاربران نمایش دهید . تنها زمانی هزینه از حساب شما کسر می گردد که کاربران بر روی لینک آگهی شما کلیک کرده و وارد صفحه شما شوند .
برای تهیه لیستی از کلمات کلیدی پرکاربرد متناسب با خدمات و محصولات خود و همچنین تعیین هزینه مناسب کلیک برای هر کلیدواژه می توانید از گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم کمک بگیرید . عدم آگاهی لازم در این زمینه می تواند باعث تحمیل هزینه های اضافی به شرکت شود .
گروه مشاوران بازاریابی اینترنتی جَم با سال ها فعالیت در زمینه طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات ایمیلی آماده است تا بهترین خدمات را جهت تبلیغات در گوگل ادوردز به شرکت های خدماتی و تجاری ارائه کند .

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، اینترنت
جدیدترین آگهی‌ها