آگهی ویژه

فروش صندلی استار کودک

بهترین روش خرید مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر میباشد.

جهت اطلاعات بیشتر باه شایت شادی آفرین مراجعه نمایید .

هدف ما جلب رضایت شماست.

صندلی کودک استار یکی از پر طرفدارترین صندلی ها است که برای استفاده در منزل، مهد کودک ها ، خانه های بازی ، آموزشگاه های زبان کودک ، آموزشگاه موسیقی و تمامی موسساتی که به نحوی با کودکان سر و کار دارند مناسب است.

این صندلی از جنس پلی اتیلن یا همان پلاستیک فشرده است که باعث می شود بسیار مقاوم و محکم باشد و دوام و ماندگار بسیار بالایی دارد.

وجود رنگ بندی نیز کمک کرده تا هر شخصی با هر سلیقه و علاقه رنگی بتواند یک انتخاب مناسب داشته باشد.

پایه های ضربدری این صندلی باعث می شود تا استحکام بهتری بر روی زمین داشته باشد و در نتیجه از افتادن کودک تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.

در خرید میز و صندلی استار به این نکته توجه داشته باشید که این مدل میز و صندلی نسبت به سایر مدل های تولید داخل و با توجه به تکنولوژی و روند تولید آن ممکن است ظرافتی که شما مد نظرتان است را نداشته باشد. در نتیجه اگر برای منزل می خواهید این کار را تهیه کنید یا به عنوان کادو از آن استفاده کنید و یا بسیار حساس و ریزبین هستید بهتر است از مدل های خارجی و با ظاهر ظریف تر انتخاب کنید.

وجود دون دون روی بدنه یا حالت خط و خش یا سفیدک بر روی بدنه محصول خصوصا در رنگ خصوصا آبی از ویژگی های این محصول است که برای مشتری خانگی ممکن است بسیار اهمیت داشته باشد ولی این محصول در مهد کودک و خانه بازی بسیار مورد استفاده است.

قیمت: 2,580 تومان
تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، کنسول بازی
جدیدترین آگهی‌ها