آگهی ویژه

چسب کموزیل - چسب لاستیک به فلز کاملاک KM

چسبهای لاستیک به فلز کاملاک(KA&MELOCK) شرکت کموزیل(CHEMOSIL)
چسب های کاملاک بهترین سیستم جهت اتصال انواع مختلف الاستومرها (مانند لاستیک طبیعی , استایرن ، بوتادین و ...) به فلزات ( مانند آهن ، فولاد ، آلومینیوم و ...) و یا محدوده زیادی از پلاستیک ها ( مانند پلی آمید ، پلی اپوکسید ،...) همچنین به شیشه و منسوجات مورد استفاده قرار می گیرد. چسب های کاملاک دارای کیفیتی بی نظیر می باشند که آن را از هر نظر متمایز می نماید . شرکت کسری به عنوان نماینده انحصاری فروش این محصول در خاورمیانه و با بهره مندی از متخصصین و مهندسین مجرب افتخار دارد که شما مشتریان گرامی را از لحاظ فنی و بازرگانی به بهترین صورت پشتیبانی نماید.
خواهشمندیم نوع لاستیک ، پلیمر و یا فلز مورد استفاده و فرآیند تولید قطعه یا محصول خود را به ما اعلام فرمایید تا مناسبترین نوع محصول از نظر فنی و مالی را به شما پیشنهاد نماییم وشما را در افزایش راندمان تولید و کیفیت بهره مند نماییم.
•پرایمر کاملاک MP 05 KA&MELOCK(معادل کموزیل 211CHEMOSIL 211 - )
این محصول یک پرایمر چند منظوره است که در اتصال فلز به لاستیک، عموماً وظیفه اتصال فلز به چسب بعدی را به عهده دارد و اولین حلقه زنجیره چسب فلز به لاستیک محسوب می شود. همچنین در سطوح بزرگ نظیر عملیات رابرلاینینگ این محصول وظیفه محافظت از سطح فلز سندبلاست شده را در مقابل اکسید شدن تا زمان اعمال چسب بعدی ، بر عهده می گیرد.

•چسب کاملاک KM 12 KA&MELOCK(معادل کموزیل 222CHEMOSIL 222 - )
این چسب یک عامل اتصال مناسب برای اتصال دامنه وسیعی از الاستومرها به پلاستیک ها و فلزات است.
این محصول می تواند به تنهایی یا به همراه پرایمر KAMELOCK MP 05 استفاده شود و جهت چسباندن لاستیک های BR،IR،NR،SBR،NBR،IIR، CR و یا ترکیبی از آنها به انواع فلزات و پلاستیک ها کاربرد دارد.
•چسب کاملاک KM 14 KA&MELOCK(معادل کموزیل 602CHEMOSIL 602 - )
کاربر عمدۀ این چسب در صنعت رابرلاینینگ مخازن است و به این دلیل که معمولاً در رابرلاینینگ سطح وسیعی از لاستیک باید چسب زده شود ، لذا خاصیت زنده بودن ( چسبناک بودن ) سطح این چسب پس از تبخیر حلال باعث میشود که نصاب لاستیک فرصت کافی برای نصب لاستیک داشته باشد و به این ترتیب کیفیت عملیات لاستیک کاری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
همچنین از این چسب جهت تولید غلطکهای لاستیکی ، سیلندرهای دارای روکش لاستیکی و گسکتهای لاستیکی و اتصال لاستیکهای خام به لاستیکهای پخته ( ولکانیزه شده) میتوان استفاده نمود.
یکی دیگر از کاربردهای وسیع این چسب ، روکش نمودن تایرهای فرسوده میباشد.
این چسب یک عامل اتصال مناسب برای اتصال دامنه وسیعی از الاستومرها به پلاستیکها وفلزات است ، این محصول میتواند به تنهایی یا به همراه پرایمر KAMELOCK MP 05استفاده شود وجهت چسباندن لاستیکهایNR ،CR،CSM ،NBR ،IR،IIR ،SBR،EPDM، BIIR، CIIRو یا ترکیبی از آنها به انواع فلزات، منجیدها و منسوجات پلی استر و پلی آمید کاربرد دارد. همچنین این چسب جهت چسبانیدن لاستیک خام به لاستیکهای پخته شده بر پایه NR، SBR، CR، NBR، CSM، IIR و EPDM نیز کاربرد دارند.
•چسب کاملاک KM 16 KA&MELOCK(معادل کموزیل 411CHEMOSIL 411 - )
این چسب یک عامل اتصال مناسب برای اتصال دامنه وسیعی از الاستومرها به پلاستیک و فلزات است.
این محصول می تواند به تنهایی یا به همراه پرایمرKAMELOCK MP 05 استفاده شود و جهت چسباندن لاستیک های NR، IR ، BR ، SBR ، CR، NBR ،IIR ، EPDM و یا ترکیبی از آنها به انواع فلزات و پلاستیک ها کاربرد دارد.
•چسب کاملاک KM 19 KA&MELOCK(معادل کموزیل 231CHEMOSIL 231 - )
این چسب به همراه پرایمر KAMELOCK MP 05 استفاده می شود و یک سیستم دوجزئی ایجاد می نماید . اعمال آن بدون استفاده از پرایمر توصیه نمی گردد.
سیستم چسب KAMELOCK KM 19 +KAMELOCK MP 05جهت اتصال انواع لاستیکها شاملAEM، BR، CR، EPDM، EVA، HNBR، IR، IIR، NBR، NR، SBRوCSMبه انواع فلزات و پلاستیکها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای مقاومت بالایی در برابرخوردگی، حرارت و روغن میباشد.
از نگهداری این چسب بیشتر از 1-2 روز خودداری نمایید و تمامی عملیات باید در طی این مدت زمانی بر روی قطعه اعمال گردد.
•چسب کاملاک KM 36 KA&MELOCK(معادل کموزیل 360CHEMOSIL 360 - )
این محصول یک سیستم تک جزئی است که جهت اتصال ACM،AEM(VAMAC)،NBR،ECO و HNBR به فلزات در هنگام عملیات پخت در پرس مورد استفاده قرار می گیرد . چسب کاملاک KM 36جهت تولید قطعات آببندی بسیار مناسب می باشند.
ماکزیمم دمای عملیات post-cure، 220 درجه سانتی گراد می باشد و پروسه تولید قطعات پوشش داده شده با این چسب باید حداکثر تا یک هفته تکمیل گردد.
همچنین در تولید قطعات پلیمر با رنگ روشن میتوان از نوع بیرنگ این محصول که با کد کاملاک KM 36W(معادل کموزیل W360CHEMOSIL 360W - )و بصورت سفارشی تولید میشود، بهره گرفت.چسب کاملاک KM 36W بعد از خشک شدن، عسلی رنگ می باشد.
•چسب کاملاک KM 28 KA&MELOCK(معادل کموزیل 511CHEMOSIL 511 - )
یک محصول تک جزئی است که جهت چسباندنSI (سیلیکون رابر) به انواع مختلف فلزات ، پلاستیک ها و منسوجات استفاده می شود. این سیستم چسبندگی فوق العاده ای دارد و همچنین دارای مقاومت چشمگیری در برابر خوردگی ، روغن و گازوئیل می باشد .
محصول کاملاک KM 28 را فقط به میزان مورد نیاز در هر بار اعمال از ظرف اصلی خارج کنید و در صورت مصرف نشدن چسب ، به هیچ وجه آن را به ظرف اصلی برنگردانید.
قطعات پوشش داده شده با چسب کاملاک KM 28نباید بیش از 1-2 روز نگهداری شوند و طی این مدت کلیه فرایند تولید قطعه باید تکمیل گردد.
•چسب کاملاک KM 22 KA&MELOCK(معادل کموزیل 512CHEMOSIL 512 - )
فرمولاسیون این محصول به طوری است که که عملاً برای اتصالFPM ( فلورو رابر) به هر فلز و یا پلاستیکی استفاده می شود . این چسب دارای مقاومت فوق العاده ای در برابر حرارت ، روغن و گازوئیل می باشد.
محصول چسب کاملاک KM 22را فقط به میزان مورد نیاز در هر بار اعمال از ظرف اصلی خارج کنید و در صورت مصرف نشدن چسب ، به هیچ وجه آن را به ظرف اصلی برنگردانید.
دمای ولکانیزاسیون 170-180 درجه سانتی گراد توصیه می گردد. برای عملیات Post-Curing دمای 220 درجۀ سانتیگراد مورد قبول می باشد.
قطعات پوشش داده شده با چسب کاملاک KM 22نباید بیش از یک هفته نگهداری شوند و طی این مدت کلیه فرایند تولید قطعه باید تکمیل گردد.
•چسب کاملاک KM 40 CKA&MELOCK
چسب کاملاک KM 40Cجهت چسبانیدن لاستیکهای EPDM, NBR, BR, SBR, CR, NR به منسوجاتی از قبیل PE و PA استفاده میگردد.
•چسب کاملاک KM 40EKA&MELOCK
چسب کاملاک KM 40Cجهت چسبانیدن لاستیکهای EPDM, NBR, BR, SBR, CR, NR به منسوجاتی از قبیل PE و PA استفاده میگردد.
برای دریافت سریع اطلاعات می توانید شماره تماس یا e-mail خود را از طریق SMS به شماره 3000722707 ارسال فرمایید.

شرکت کسری نماینده انحصاری CHEMOSIL در خاورمیانه.
شرکت کسری نماینده انحصاریMultiMetallآلمان در ایران.
شرکت کسری نماینده انحصاریpeloxآلمان در ایران.
شرکت کسری نماینده فروش محصولات ضدخوردگی و محافظت سطوح شرکتهای اروپاییTamburiniو STEULER KCH در ایران می باشد.
شرکت کسری نماینده فروش پوشش های بر پایه تفلون و فلوروپلیمرها محصول شرکتGutbrodآلمان در ایران.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها