آگهی ویژه

پرینتر و اسکنر های دندانپزشکی و طلا سازی

پرینترهای سه بعدی مدت زمانی است که جای خود را در صنایع مختلفی از جمله :
صنعت،معماری،مدل سازی،ماکت سازی،قالب سازی،تبلیغات،لوازم تزئینی،تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی،اسباب بازی،طلا و جواهر سازی،مجسمه سازی،مدل های آموزشی،ساخت قطعات مختلف از ساخت ابزار آلات ساده تا تولید اعضای بدن،فضانوردی و بسیاری موارد دیگر باز کرده است.با پیشرفت روز افزون این صنعت ساخت مدل ها و قطعات با دقت و سرعت بسیار بالاتری نسبت به گذشته صورت می گیرد .
امروزه با پیشرفت علوم پزشکی و دندانپزشکی و نیاز به دقت و کیفیت بالای استفاده از پرینتر و اسکنر سه بعدی به صورت تخصصی صورت می گیرد .
در گذشته برای ساخت یک قالب دندان در لابراتوار چندین روز و یا چندین هفته زمان لازم بود و بیمار نیز چندین بار باید نزد دندانپزشک مراجعه می کرد ولی اکنون با پیشرفت علم و استفاده از پرینتر و اسکنر سه بعدی در لابراتوار های دندان سازی ساخت دندان با دقت و کیفیت بالاتر و زمان بسیار کوتاهتری امکان پذیر است .
در این روش ضمن سهولت در کار قالب مورد نظر با دقتی در حدود 25 میکرون در زمانی بسیار کوتاهتر ساخته می شود .
این شرکت مفتخر به ارائه اسکنر سه بعدی SHINING3Dبا دقت و کیفیتی بسیار مناسب جهت اسکن قالب دندان و پرینتر سه بعدی Form + 1 محصول شرکت Form Lab با دقت 25 میکرون جهت پرینت نمونه دندان می باشد .
این پرینترها و اسکنرها با قیمتی بسیار مناسب ، کاربری آسان ، دقت و کیفیت بالا بسیار مناسب جهت استفاده در لابراتور های دندان پزشکی می باشد .
شرکت پندار گستر افرا آماده ارائه کلیه خدمات نمونه سازی سریع از قبیل :
ماکت سازی ، قالب سازی ، نمونه سازی ، ساخت مدل های طلا و جواهر ، اسکن سه بعدی از روی نمونه اصلی ، طراحی سه بعدی ، فروش انواع پرینتر های سه بعدی و اسکنر های سه بعدی و کلیه مواد مصرفی پرینتر های سه بعدی می باشد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .
همراه : 09120210863 – 09183670806
تلفکس : 02144068643 - سلطانی
Www.MYAFRA.COM
Email : INFO@MYAFRA.COM
Www.FACEBOOK.COM/3DAFRA
Www.INSTAGRAM.COM/3DAFRA

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، دندان پزشکی
جدیدترین آگهی‌ها