آگهی ویژه

طراحی وب سایت و افزایش بازدید وب سایت و سئو

ارائه راهکارهای مناسب و به روز در جهت ایجاد سیستم های تجارت الکترونیکی توسط کارشناسان مجرب تجارت الکترونیک .

**مشاوره وب: مشاوره جهت ارائه خدمات هاستینگ و دامین ، طراحی وب سایت ، بهینه سازی وب ، افزایش ترافیک سایت .

**طراحی سایت : تحلیل و آنالیز رقبای شما قبل از طراحی سایت ، آنالیز کلمات کلیدی ، طراحی و بهینه سازی صفحات وب .

**بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو: بهینه سازی وب سایت جهت موتورهای جستجو به صورتی که ترافیک بیشتری را جذب نماید ودر صفحات بالاتری قرار بگیرد و بیشتر در معرض دید مخاطبین و افراد قرار داشته باشد.

**افزایش ترافیک سایت: ارائه بهترین و مناسب ترین روش های وب معنایی برای افزایش ترافیک وب سایت با توجه به بودجه .

**خدمات هاستینگ و دامنه : ارائه مطمئن ترین خدمات هاستینگ و دامنه .
--------- طراحی انواع وب سایت -----------
*طراحی وب سایت استاتیک
*طراحی وب سایت داینامیک
*طراحی وب سایت تبلیغاتی
*طراحی وب سایت شرکتی
*طراحی وب سایت شخصی
*وب سایت سازمانی
*تبلیغات اینترنتی
*فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه سازها کار بسیار ساده ای است و کافی است سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی را از سایت مورد نظر دانلود نموده و بر روی سرور خود بارگذاری، نصب و راه اندازی نمایید. البته این فروشگاه ساز ها به زبان انگلیسی می باشند و برای فارسی سازی آنها حتما می بایست فایل زبان فارسی را در سیستم مدیریت محتوا نصب نموده و همچنین از قالب راست به چپ استفاده نمایید. قالب های فراوانی برای این فروشگاه سازها به صورت رایگان در اینترنت عرضه می گردند که می توانید قالب مورد نظر خود را دانلود نمایید. دقت نمایید در صورتی که تمایل به راه اندازی فروشگاه اینترنتی فارسی را دارید حتما از قالبی استفاده نمایید تا قابلیت نمایش راست به چپ داشته باشد.
طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی
تنوع و تفاوت های زیادی که در قیمت و کیفیت کار طراحان سایت وجود دارد تصمیم گیری را برای مشتری دشوار می کند.

- ما سفارشی طراحی می کنیم!بهینه سازی سایت
برای طراحی سایت از سیستم اختصاصی استفاده میکنیم که کاملا توسط برنامه نویسان شرکت طراحی و برنامه نویسی شده است به همین دلیل هر نوع تغییر و ارتقایی که مورد نظر مشتری باشد قابل اجرا خواهد بود.
- مراحل طراحی سایت از 0 تا 100
طراحی قالب گرافیکی: واحد گرافیک، طرح کلی سایت را با در نظر گرفتن کلیه امکانات و نیازهای مشتری و اعمال نظر و سلیقه ایشان طراحی کرده و آنرا به تایید کارفرما می رساند.
پیاده سازی قالب گرافیکی: بعد از تایید طرح کلی سایت توسط مشتری، واحد استاتیک شرکت شروع به ایجاد کدهای استایل و ساختار سایت می کند. در این مرحله جزییات طرح گرافیکی نیز مشخص می شود.
برنامه نویسی: واحد برنامه نویسی معمولا همزمان و به موازات طراحی گرافیکی کار خود را آغاز می کند. وظیفه این واحد ایجاد بخش های سفارشی سایت، برنامه نویسی امکانات سایت و نصب و تنظیم قالب گرافیکی است.
واحد کنترل کیفی: بعد از اتمام واحد برنامه نویسی، کلیه عملکردهای سایت، ورودی ها و خروجی ها و امنیت سایت توسط واحد کنترل کیفی بررسی می شود.
آموزش و تحویل سایت: بعد از اتمام طراحی و بررسی عملکرد سایت، مشتری می تواند مدیریت سایت خود را تحویل گرفته و نحوه کار با ابزار و امکانات آن را توسط کارشناسان شرکت آموزش ببیند. مدیریت سایت برای مشتریان ایرانی کاملا به زبان فارسی و برای مشتریان خارج کشور به زبان سفارش داده شده ترجمه می شود که البته با چند دقیقه آموزش به راحتی قابل استفاده است.
واحد پشتیبانی: از ویژگی های پروژه های نرم افزاری، تداوم تعامل و ارتباط با مشتری است.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها