آگهی ویژه

صدور فوری بیمه نامه مسافرتی

بیمه مسافرتی رایس شوتز و اوسان ، مورد تایید کلیه سفارت ها (جایگزین بیمه مسافرتی آکسا AXA و مفری MAPFRE )
صدور بیمه نامه مسافرتی و تحویل در محل به صورت فوری ( بیمه آسیا )
همانگونه مستحضرید ، برای سفر به کشور های خارجی خصوصاً کشورهای عضو شینگن ، کانادا و آمریکا یکی از شروط صدور ویزا ، داشتن بیمه نامه مسافرین خارج از کشور از یک شرکت بیمه ای معتبر می باشد.
این بیمه نامه اشخاصی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند تحت پوشش بیمه (تاسقـــف 50000 یورو) قرار می دهد و اعتبار آن در خارج از کشور بوده و کلیه خدمات موضوع این بیمه نامه توسط شرکت کمک رسانی بین المللی تضمین و ارائه می گردد . همچنین خسارتهای وارده در محل و به ارز قابل پرداخت می باشد .
توضیح : بیمه نامه "رایس شوتز" و "اواسان" به عنوان بیمه نامه جایگزین بیمه "آکسا" و "مفری" می باشد و از نظر سفارتخانه ها کاملاً معتبر می باشد.
تخفیف حق بیمه : درصورتیکه بیمه شدگان طی یک گروه حداقل 10 نفره و با مدت و مقصد سفر یکسان نسبت به اخذ پوشش بیمه ای اقدام نمایند ، می تــوان تخفیف گروهی بر روی حق بیمه اعمال نمود.

جهت اطلاع از سایر شرایط و همچنین حق بیمه مربوطه با ما تماس بگیرید.

بیمه آسیا ( کد 2631 )
تلفن : 22567419 - 44246703

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها