آگهی ویژه

فروش هتل آپارتمان در جزیره کیش

هتل آپارتمان آماده به کار با تمام تجهیزات و مبله بفروش میرسد. فروشنده واقعی
ضمنا ملک فوق در رهن میباشد و مبلغ رهن از کل مبلغ فروش کسر میگردد.

یکی‌ از پر بازده‌ترین تجارت‌های جزیره کیش هتلداری می‌باشد.

خرید هتل های در حال فعالیت و یا سرمایه گذاری در هتل های در حال ساخت و نیمه ساخته می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری امن و پربازده باشد

همچنین زمین‌هایی‌ برای ساخت هتل موجود است که به سرمایه گذار این قابلیت را میدهد تا در یکی‌ از بهترین مناطق جزیره زیبای کیش هتلی کم نظیر بنا کنند.

فروش هتل ها و رستوران و کلوب تفریحی در جزیره کیش
شما می توانید متناسب با سلیقه خود برای میزان سرمایه گذاری در کیش ، در بهترین مناطق کیش آپارتمان ، ویلا ، واحدهای برج ، پنت هاوس های مشرف به دریا را خریداری نمایید
در جزیره کیش بر خلاف سرزمین اصلی‌ کار خریدو فروش زمین و یا سرمایه گذاری بلند مدت روی زمین رونقی ندارد، چون به دلیل سیاست گذاری صحیح سازمان منطقه آزاد هر زمینی‌ که خریداری شد مهلتی برای ساخت دارد و خریدار مجبور است در مدت زمان معلوم کار ساخت زمین را به پایان برساند و الا مشمول پرداخت جرائم تاخیر در ساخت به سازمان منطقه آزاد کیش میشود.این کار باعث شده تا پروژه‌های نیمه ساخته رها شده به حداقل تعداد خود برسند و هر زمینی‌ که سازمان منطقه آزاد واگذر می‌کند به سرعت ساخته شود.


زمین‌ها در جزیره کیش با کاربری‌های متفاوتی و در ابعاد مختلفی‌ واگذار میشوند.زمین‌های مسکونی در جزیره از ۲۰۰ متر تا۱۲۰۰۰۰ متر موجود است.زمین‌هایی‌ با کاربری هتل یا مجموعه تجاری خدماتی و یا کاربری‌های خاص هم در ابعاد مختلف قابل ‌واگذاری هستند.

و کیفیت مناسبی برخوردار باشند.همچنین کلوپ های تفریحی ورزش های آبی در کیش بسیار پر طرفدار بوده و مورد علاقه سرمایه گذاران جوان می باشد.
عمارت برلیان کیش
پروژه کاخ آئینه کیش
ساختمان نمایشگاهی آکروپلیس کیش
کارینا مال کیش
برج های پرشین دو کیش
مشارکت در ساخت کیش
خرید هتل در کیش
خرید زمین در کیش
برج های ساحلی پرشین کیش
مجتمع تجاری خدماتی سیتی سنتر 1

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های املاک، اتاق و پانسیون
جدیدترین آگهی‌ها