آگهی ویژه

تعمیرات فوق تخصصی لباسشویی بندرعباس

تعمیرات تخصصی انواع لباسشویی های تمام اتوماتیک اروپایی و آسیایی با ضمانت اجرایی و کادر مجرب (درمنزل) با بیش از 20 سال سابقه کاری

تعمیر ماشین لباسشویی پشتیبان سرویس نمایندگی بندرعباس، ما ماشین لباسشویی شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ترین تعمیرکاران در محل و کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می‌نمایم.

تعمیر لباسشویی در بندر توسط تیم پشتیبان سرویس دارای سه ماه گارانتی می‌باشد. اگر ماشین لباسشویی شما دارای کارت گارانتی معتبر شرکتی است در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی در قبال ماشین لباسشویی خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی مانند اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی بهره‌مند شوید می‌توانید با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی در بندرعباس تماس گرفته و مشکل ماشین لباسشویی خود را با همکاران ما مطرح کنید تا راهنمایی لازم جهت تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در تمام مناطق بندرعباس را به دست آورید.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، تعمیرات
جدیدترین آگهی‌ها