آگهی ویژه

سنگ شکن، سرند، نوارنقاله

کارگاه صنعتی پارس ماسه شور تهران

سنگ شکن ،سرند ، نوارنقاله

این مجموعه در ضمینه ساخت و بازسازی و خرید و فروش و نصب وراه اندازی انواع دستگاهها و ماشین آلات معدن شن وماسه اعم از نو و کارکرده آماده ارائه هرگونه خدمات درخواستی از طرف شما مشتری عزیز میباشد . باتشکر از حسن انتخاب شما

گروه صنعتی پارسیان ماسه شور آسیا با استفاده از جدید ترین و به روز ترین دستگاه های روز دنیا و نیز بهره گیری از نفرات متخصص و توانمند در خطوط مختلف تولیدی خود توانسته است محصولات با کیفیتی ارائه کند. هر کدام از اعضای این گروه در زمینه های علمی و فنی خود از مدارج بالای دانشگاهی و فنی برخوردار هستند که همین امر موجب بالا رفتن راندمان و کیفیت کار در ساخت محصول نهایی شود.

۰۲۱-۵۶۴۵۳۱۶۸
۰۹۳۶۳۳۹۵۰۹۹
۰۹۱۲۳۱۳۸۸۳۷
۰۹۱۲۷۱۲۲۹۰۷

اینستاگرام parsian.mashin

اینستاگرام Manafi402

سنگ شکن، ماسه ساز، سرند، نوارنقاله، فیدر فک، کوبیت، آسیاب، بالمیر، هیدروکن، راک اندراک، گریزلی، بچینگ، آسفالت ماسه شور، خشک کن HS10، در معدن شن، ماسه، دستگاه گیربکس و نصب راه اندازی رولیک دینام، توری فولادی، لاستیک از موارد اصلی خدمات ما میباشد.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها