آگهی ویژه

خرید و فروش تاورکرین

گروه مشاورین سروش ( خرید ، فروش ، نصب و راه اندازی ، دمونتاژ ، تعمیرات ، قطعات و اجاره تاور کرین ، آسانسور کارگاهی و ماشین آلات ساختمانی )

با کادر مجرب و متخصص در زمینه ی ماشین آلات ساختمانی و حمل و نقل و تاور کرین آمادگی خود را جهت هرگونه مشاوره خرید و فروش و سرویس دهی به شما مشتریان عزیز اعلام می دارد.

تاور کرین ( جرثقیل برجی ) :
این جرثقیل به خاطر شعاع کارکرد وسیع و توانایی کار در ارتفاع تقریباً نامحدود درپروژه های ساختمان سازی بسیار به کار می رود. اغلب جرثقیل های برجی از نوع بازو افقی اند اما جرثقیل بازو مایل هم وجود دارد که توانایی کار درمحوطه های با فضای خالی محدود را دارند.

انواع جرثقیل های برجی از نظر نحوة کارکرد به انواع پایه ثابت ، پایه ریلی ، پایه متحرک و پایه بالا رونده تقسیم می شوند . تکیه گاه جرثقیل های بالارونده ، کف تکمیل شدة ساختمان است . این جرثقیل ، می تواند حین بالا رفتن ساختمان از طبقه ای به طبقۀ دیگر بالا رفته و قطعات را روی هم سوار و نصب کند. بیشتر جرثقیل های برجی دکلهای خود افراز دارند. به این صورت که با این دکلها می توان آنها را ، قسمت به قسمت تا آنجا بالا برد که دکل یا برج به ارتفاع مورد نظر برسد. طرز عمل به این شرح است که جرثقیل قطعۀ اضافه شونده بر برج را همراه با تیری تک ریل و یک واگونت بلند می کند.

ما تاور کرین شما را به بهترین قیمت سریع بدون وقفه ، نقد در محل خریداریم

خرید تاورکرین ، فروش تاورکرین ، مونتاژ تاورکرین ، دمونتاژ تاورکرین ، لوازم برقی تاورکرین ، لوازم جانبی تاورکرین ، سکشن تاورکرین ، تعمیرات تاورکرین ، قطعات ارتفاعی تاورکرین


تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها