آگهی ویژه

آموزشگاه مولانا

آموزشگاه مولانا در شال 1383 با هدف ارائه خدمات آموزش و پرورش جهت معرفی به بازار کار و پروژه های هنری آغاز به کار نموده است .
این آموزشگاه در سال 1383 موفق به دریافت مجوزهای سینمایی ، تجسمی ، کاردانش و میراث فرهنگی به مدیریت جناب آقای دکتر علی داوودی خو گردیده است و در این راستا فعالیت گسترده ای را در زمینه های آموزشهای عکاسی ، طراحی ، نقاشی ، پیکرتراشی ، تصویربرداری ، فتوشاپ ، تدوین و گریم داشته است .
آموزشگاه مولانا به کسانی که مایل به دریافت دیپلم های هنری می باشند (دیپلم ردیها و افراد شاغل) اقدام به ارائه دیپلم کاردانش به این عزیزان نموده است .
این دوره ها طی دو ترم در سال در مهرماه و دی ماه جهت دوره های کاردانش انجام می پذیرد .
آموزشگاه مولانا در طول سالها خدمت به هنرجویان و علاقمندان به رشته های هنری ، تعداد قابل توجهی هنرجو در داخل و نیز ایرانیان مقیم خارج ، کارکنان شبکه الجزیره در ایران و المناره کویت را آموزش داده است .
این آموزشگاه در سال 1390 طی مراسم بزرگداشتی که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار گردید ، موفق به دریافت تندیس بهترین آموزشگاه در تدریس مهارت های گوناگون هنری گردید .

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، عکاسی
جدیدترین آگهی‌ها