آگهی ویژه

چاپ نایلون و کیسه های تبلیغاتی

تولید و چاپ نایلون های دسته موزی کیلویی 25000 تومان
همچنین تولید انواع نایلون های رکابی، رنگی، موزی و زباله به صورت جزئی و تناژ
آماده همکاری با همکاران عزیز در زمینه نایلون و چاپ، صادرات به عراق

لطفا ما را در اینستاگرام دنبال کنید plasttak@


نایلون عریض
جهت مصارف کشاورزی و گلخانه ای و بهداشتی
نایلون عریض کشاورزی را که می توان به درخواست مشتریان افزودنی هایی را جهت تنظیم دما (IR) ضد شبنم (FOG) ، اشعه ماوراء بنفش (UV) به فیلم های تولیدی این شرکت اضافه نمود.

کیسه های پارچه ای
کیسه های تبلیغاتی پارچه ای در میهن پلاست
کیسه های تبلیغاتی پارچه ای در چند موارد به قیمت آن افزوده می شود: ۱- با دسته بندی ۲- با بغل کاست ۳- با ته کاست ۴- با بغل کاست و ته کاست

نایلون چاپی
یکی از پرطرف‌دارترین محصولات تبلیغاتی
چاپ نایلون های تبلیغاتی : پلاستیک‌های تبلیغاتی که با چاپ نایلون تولید می‌شوند،یکی از پرطرف‌دارترین محصولات تبلیغاتی هستند. یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای بازاریابی به حساب می‌آیند.

نایلون شیرینگ
با امکان چاپ بر روی نایلون های شیرینگ
نایلون شیرینگ جهت بسته بندی طیف گسترده ای از محصولات ، در صنایع بسته بندی شناخته می شود و با توجه به تولید روزانه ۲۰ تن از این محصول، حجم قابل ملاحظه ای از تولیدات را شامل می شود.

نایلون استرچ
بسته بندی محصولات به صورت پالت یا مجزا
نوعی از نایلون است که دارای ظرافت کششی ، چسبی و شفافیت خاصی بوده و برای بسته بندی محصولات به صورت پالت یا مجزا استفاده می شود. مقاوم در برابر نور خورشید رنگی بودن فیلم استرچ مات بودن فیلم استرچ.

قیمت: 25,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، چاپ نایلون
جدیدترین آگهی‌ها