آگهی ویژه

پایین ترین قیمت روز گوشی آیفون iphone

فروش iphone 5s
مشخصات کلی:یک سیم کارته – وزن : 112 گرم – طراحی مناسب بانوان ، مناسب برای عکاسی
پردازنده:Apple A7 & M7 Motion Chipset 64bit Architecture CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی LED-backlit IPS LCD با دقت رتینا و لمسی خازنی (Capacitive Touchscreen) – سایز صفحه نمایش: 4.0 اینچ – دارای رزولوشن 1136 × 640 – تراکم پیکسلی: 326 پیکسل بر اینچ – قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
بهانما، مشاور یک خرید دلچسب!

پروژه بهانما با هدف ایجاد فضایی برای مقایسه قیمت ها و کالاها در مهر ماه سال 92 کلید خورد. در مرحله اول این پروژه محصولات حوزه دیجیتال در بر گرفته خواهد شد. شما می توانید با بهانما یک خرید آسان و ارزان را تجربه نمایید. شعار ما ایجاد فضایی کاملا شفاف و آگاهانه برای خریدی آسان و قابل اطمینان است. در بهانما ضمن اینکه می توانید تنوعی کامل و بی نظیر از محصولات موجود در بازار در دسته بندی مورد نظر را مشاهده کنید، با امکان مقایسه مشخصات و آگاهی از نظرات دیگر استفاده کنندگان کالای مورد نظر میتوانید در مورد تصمیم خود مطمین شوید. در آخر بهانما می تواند با پیشنهاد تعداد بی نظیر از فروشگاه ها شما را به بهترین قیمت و شرایط دریافت کالای مورد نظرتان رهنمون کند.

بهانما محلی برای مقایسه کالاها و قیمت ها!

امروزه سایت های زیادی برای مقایسه اطلاعات فنی محصولات دیجیتال وجود دارند که می توانند به ما مشاوره بدهند. اما آنچه بهانما را متمایز می کند این است که علاوه بر مقایسه فنی و تخصصی کالاهای دیجیتال امکان مقایسه قیمت و فروشگاه های عرضه کننده آن کالا نیز وجود دارد.

بهانما یک فروشگاه اینترنتی نیست!

بهانما در فرآیند فروش نقشی نخواهد داشت. این به این معنا است که شما می توانید به بهانما به عنوان یک مشاور بی طرف نگاه کنید چون برای ما فرقی ندارد شما از کدام فروشگاه خرید کنید. برای ما مهم این است که شما بهترین کالا را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

بهانما ویترین مجازی فروشگاه شما!
فروشگاه ها در بهانما می توانند مانند یک بازار بزرگ غرفه داشته باشند و به معرفی محصولات، خدمات و قیمت های خود بپردازند. در این بازار مجازی هر فروشگاه دارای یک صفحه اختصاصی خواهد بود و می تواند برای کالاهای گوناگون که توان عرضه آن را دارد قیمت و شرایط خود را ثبت کند تا در رقابت با دیگر فروشندگان بتواند مشتری بیشتری جذب کند!

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، گوشی موبایل
جدیدترین آگهی‌ها