آگهی ویژه

تعمیرو نصب درب کنترلی - حتی تعطیلات

شرکت سپنتا به صورت تخصصی در زمینه نصب , تعمیر و پشتیبانی انواع درب های اتوماتیک (درب کنترلی ، جک برقی پارکینگ ) در برندهای زومر ، بی اف تی ، وی تو ، بنینکا ، پروتکو ، فک ، نایس ، فادینی ، لایف ، کامه و بتا
V2 ,BFT. BENINCA ,PROTECO ,FAAC ,SOMMER ,NICE ، BETA , FADINI,CAME , KING , SEA , LIFE ، ,UTAB ,CAME , در حال فعالیت می باشد .

هر کدام از این برند ها دارای مدل های متنوعی هستند. انتخاب جک مناسب به عواملی همچون:
* وزن درب پارکینگ
* طول درب
* نحوه باز شدن
* تعداد دفعات باز شدن درب بستگی دارد.

از سری جک های هیدرولیک می باشد که با قدرت و تنوع بالای خود به شما آزادی عمل در طراحی و ساخت درب را می دهد.این سری محصول در کاربردهای تجاری و مسکونی با تردد بالا پیشنهاد می گردد.عدم محدودیت در کارکرد جک ها
تغییر سرعت حرکت در طول مسیر
ایجاد شرایط تک لنگه باز شوندگی - قابلیت اتصال به تجهیزات نظارتی و امنیتی
دارای قفل هیدرولیک داخلی سیستم

بهترین محصولات و اصولی ترین کیفیت طراحی -تولید- نصب و خدمات دهی در زمینه درب های اتوماتیک (شیشه ای -جک پارکینگ -کرکره - راهبند و درب ریلی پارکینگ) را فقط از ما بخواهید.
کرکره با موتور سانترال به همراه کمک فنر
کرکره به موتور تیوبلار با شفت 8 سانت
کرکره با موتور تیوبلار صنعتی با شفت 11 سانت
کرکره با موتور ساید صنعتی
مورد استفاده این مدل درب اتوماتیک با توجه به شکل ظاهری زیبا و فناوری پیش رفته بکار رفته در این نوع درب اتوماتیک امکان استفاده در تمامی ورودی ها و ساختمانهای مسکونی- اداری -تجاری و بانکها و اماکن نظامی و...مورد استفاده قرار میگیرد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، درب اتومات
جدیدترین آگهی‌ها