آگهی ویژه

مواد شیمیایی زحل شیمی

شرکت زحل شیمی (سهامی خاص) در سال 1371 در تهران برای تولید مواد شیمیایی اعم از کلسیم کلراید، روی کلراید، دی سدیم فسفات، تری سدیم فسفات خوراکی، تری سدیم سیترات و ... تأسیس گردید.

مدیران شرکت در حدود 10 سال قبل از تأسیس شرکت از سال 1360 کارهای تحقیقاتی–صنعتی برخی از اقلام تولیدی را آغاز و در مقیاس کم به صنعت کشور عرضه می نمودند.

این شرکت، تولید مواد معدنی با درجه خلوص بالا را در دستور کار خود دارد و با داشتن کادر مجرب و تحصیل کرده، محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید و به بسیاری از صنایع مهم و حساس کشور عرضه و درحال حاضر بسیاری از محصولات خوراکی خود را با پروانه ساخت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی تولید می نماید.

با توجه به اینکه سهامداران شرکت همگی با تخصص شیمی و گرایشهای متفاوت در آن مشغول به کار می باشند. این شرکت توان تولید مواد شیمیایی و پترو شیمیایی, با گرید های(grade) مختلف (غذائی FCC COD و داروئی USP grade و BP grade) و خلوص بالا مطابق درخواست مشتریان خود دارد.

شرکت زحل شیمی با در اختیار داشتن سه مجتمع تولیدی در استان تهران‚ استان مرکزی, استان البرز و دفتر مرکزی واقع در تهران در حال فعالیت می باشد.

آدرس دفتر مرکزی: تهران ، خیابان طالقانی ، بهار جنوبی ، کوچه آصف وزیری ، پلاک 3، طبقه دوم غربی
آدرس کارخانه: کیلومتر 70 اتوبان تهران- ساوه- نرسیده به خروجی شهر مامونیه

شماره تماس:
77533291 (021)
77524994 (021)

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، مواد شیمیایی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها