آگهی ویژه

درب اتوماتیک شیشه ای |نرده شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای از ملزومات ساختمان های امروزی شده است. در زمان های نه چندان دور درب های شیشه ای اتوماتیک را فقط در پاساژهای بزرگ،بانک ها ،بیمارستانها و...می دیدیم. اما امروزه در ورودی اکثر ساختمانها شاهد نصب درب اتوماتیک هستیم. زیرا این دربهای برقی علاوه بر امنیت بالایی که دارند مانع از هدر رفت انرژی وکاهش آلودگی صوتی و زیست محیطی می باشند.شرکت درتیس با طراحی،نصب واجرای انواع درب برقی شیشه ای همواره آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت doortis.irاز سایر محصولات شیشه ای این شرکت همچون نرده های شیشه ای، کابین دوش شیشه ای، پارتیشن شیشه ای،کف وسقف شیشه ای و..دیدن فرمایید.


تمامی مهندسان و همکاران بخش طراحی و تولید سعی‌ شان بر این است با اتکا به بروزترین علوم جهان ، در زمینه های مختلف درب اتوماتیک ، انواع نرده شیشه‌ای و نرده آلومینیومی و … برای شما مدرن ترین محصول را به ارمغان بیاورند.

خوش‌ قولی ، صداقت و استفاده از بهترین اجناس برای استفاده در کار شما همیشه صفت بارز ما ، و لطف شما و دیگر مشتریان همواره شامل حال ما بوده است. رضایت شما بعد از به اتمام رسیدن کار نقطه قوتی برای کارکنان شرکت درتیس است.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، درب اتومات
جدیدترین آگهی‌ها