آگهی ویژه

به این میگن قفل ضدسرقت

کارخانه سازنده آن هم نمیتواند بدون در اختیار داشتن ریموت کنترلی که شما خودتان به این قفل معرفی کرده اید آن را باز کند.

قفل ضد سرقت ما دقیقا همون قفلیه که شما برای حفاظت و امنیت منزل ، محل کار ، انبار و یا حتی اماکن بسیار حساس مثل خزانه اسناد ، دیتا سنتر یا حتی صندوق اموال پر ارزش و غیر قابل بازگشتتون دنبالش میگشتید ، چرا که این قفل هوشمند و ضد سرقت به صورت کاملا پنهان در پشت درب از داخل نصب میگردد و دستکاری یا تخریب آن را توسط سارقین مطلقا غیر ممکن میسازد.

یعنی برای مثال اگر ریموت کنترل آن را گم کنید و ریموت کنترل دیگری در اخنیار شما یا دیگران نباشد و همچنین کنترل تلفنی آن را نصب نکرده باشید ، راهی برای ورود بجز پنجره ها ، کانال کولر و نهایتا بریدن درب نخواهد بود ، پس به این میگن قفل واقعی ضد سرقت.

این قفل دارای پتنت تولید از آمریکا و ساخت کره جنوبی است که چندین گواهی بین الملی نیز کیفیت و کارایی منحصر به فرد آن را مورد تائید قرار داده است.

ضمنا این قفل امکان باز و بسته شدن از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه را نیز دارا میباشد و این به شما کمک میکند که نیازی به سپردن کلید به دیگران نداشته باشید و هر زمان که کسی قصد ورود به ویلا ، آپارتمان یا محل کار شما را داشته باشد ، کافیست با شما تماس بگیرد و شما از هر جای دنیا از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه قفل را بازکرده و دوباره در حالت بسته قرار دهید.

برای اطمینان از صحت گفته های ما در مورد غیر مطمئن بودن قفلهایی که شما به عنوان قفل ضد سرقت منزل و محل کار خود را به آن سپرده اید ، کافیست از کلید سازی که به او اطمینان دارید سوال کنید که آیا قفلی را میشناسد که تا کنون نتوانسته باشد آن را باز یا از طریق تخریب بازکند؟ یقینا به شما پاسخ میدهد که تا به حال کسی پشت درب نمانده است ، چرا که تفاوتی نمیکند درب ویلا یا آپارتمان شما از چه فولادی ساخته شده باشد و قفل نصب شده بر روی آن چند زبانه باشد یا حتی چند قفل بر روی آن نصب شده باشد ، چرا که نوع و تعداد زبانه های قفل کمک چندانی در باز نشدن درب نخواهد کرد و به هر حال سارقین قفل را باز یا از طریق تخریب قفل بازمیکنند و این به آن معنی است که اعتماد بر نصب دربهای فولادی و حتی دربهایی که تحت عنوان درب ضد سرقت فروخته میشوند یا نصب قفلهای متعدد که از طرف فروشندگان بدوپن هیچ دلیل منطقی به عنوان قفل ضد سرقت عرضه میگردند به منظور جلوگیری از ورود سارقین اشتباهی غیر قابل جبران خواهد بود.

ضمنا ، ما برچسبی داریم که با چسباندن آن پشت انواع شیشه ساختمانی و اتومبیل ، تخریب شیشه و ورود سارقین از پنجره ها را غیر ممکن میسازد ، پس با نصب قفل ضد سرقت و برچسب مقاوم ساز شیشه ، منزل و محل کار خود را در برابر ورود سارقین حفاظت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تهران از طریق تلفن 22564803 و یا تلفن همراه 09371074457 تماس بگیرید

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، تاسیسات
جدیدترین آگهی‌ها