آگهی ویژه

هوشمند اکسین GVS.KNX

سیستم هوشمند ساختمان
تامین تجهیزات برق
اعلام حریق
دوربین مداربسته
پنل های خورشیدی SOLARPOWER

سیستم های هوشمند طیف وسیعی از سیستم های ساده کنترل روشنایی تا شبکه های مبتنی بر میکرو کنترلرهای پیچیده با درجات متغیری از هوشمندی و اتوماسیون را شامل می شود.

ساختمان هوشمند به دلایل راحتی ، امنیت بالا و بهینه سازی انرژی مورد توجه عمومی قرار گرفته است

با افزایش تعداد وسایل قابل کنترل در ساختمان ، ارتباطات و اتصالات مابین وسایل می تواند بسیار سودمند باشد و ایده سیستم مدیریت ساختمان های هوشمند از همین منظر شکل گرفته است.

ساختمان های هوشمند با استفاده از یک پارچه نمودن چهار عنصر اصلی سیستم­ها، ساختار، سرویس و مدیریت و با برقراری ارتباط میان آنها محیطی پویا و مقرون به صرفه بوجود می آورند.

پروتکل KNX

KNX در واقع همان European Installation Bus) EIB) برترین پروتکل ارتباطی کنترل ساختمان هوشمند است که از تکنولوژی اطلاعات جهت اتصال دستگاه هایی چون سنسور ها، (Actuators)، کنترلرها، ترمینالها و مانیتورینگ بهره می گیرد.

این پروتکل یک پروتکل اروپایی وجهانی است که برترین برند های دنیا در ساخت تجهیزات ساختمان های هوشمند تحت این پروتکل فعالیت می کنند.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها