آگهی ویژه

نرم افزار مطب اندرويدي

نرم افزار مطب طراحان طب ويژه تخصص هاي قلب و عروق، دندانپزشکي، پوست و مو و زيبايي ، داخلي ، چشم پزشکي ، زنان و زايمان، گوش و حلق و بيني ، اعصاب ، روانشناسي و ...
گروه طلاي نرم با سابقه اي بيش از ده سال ، آماده ارائه خدمات به پزشکان عزيز در زمينه اتوماسيون مديريت مطب پزشکان با انواع تخصص ها مي باشد. کارت هوشمند ويزيت بيماران ، ارائه نرم افزار تبلتي هوشمند مديريت مطب ، صفحه کاربري پزشک با قلم نوري کاملاً خاص و منحصربفرد از ويژگي هاي اين نرم افزار قدرتمند مي باشد.
همچنين با توجه به گرايش اخير پزشکان به استفاده از تبلت در بيمارستان و مطب ها، شرکت طرح انديشان توليد يک نرم افزار مطب هوشمند تبلتي متمايز از ساير نرم افزارهاي موجود با قابليت و امکانات ويژه را ارائه داده است. با داشتن تبلت، پزشک مي تواند تمامي اطلاعات بيماران مطب خود را در تبلت خود در بيمارستان نيز به همراه داشته و تنها با يک کليک و يک نگاه به تمامي تصاوير، اسکن ها، گرافي ها ، نسخ ، برگه هاي آزمايش و يادداشت هاي ديجيتالي ، به عبارتي کليه اطلاعات گرافيکي و متني بيمار دسترسي داشته باشد. نياز به هيچگونه استفاده از اينترنت نمي باشد و کليه تصاوير با سرعت بالا و لحظه اي قابل لود شدن و مشاهده مي باشد. همچنين از ويژگي هاي جالب نرم افزار مطب طراحان طب در حالت تبلتي اين است که پزشک مي تواند با قلم تبلت ، نسخه و يادداشت نوشته و يا حتي عکس ها و تصاوير اسکن و برگه هاي آزمايش و ... را ويرايش نموده و در تبلت ذخيره نمايد. بنابراين به محض ورود به مطب تمامي اطلاعات سيستم منشي و تبلت پزشک به صورت اتوماتيک و هوشمند همسان سازي شده و پزشک مي تواند به اطلاعات بيماران جديد نيز دست يابد و متقابلاً سيستم هاي مطب هم به اطلاعات جديد تبلت دست يابد. چنين سيستمي با توانايي و قابليت هاي برشمرده براي اولين بار در کشور ارائه شده و از ايده هاي کارا و پرطرفدار گروه طلاي نرم در بين پزشکان مي باشد.
همچنين پزشک مي تواند از سيستم هاي تاچ اسکرين در اتاق ويزيت خود استفاده نمايد و اطلاعات پرونده بيماران به محض ورود وي به اتاق پزشک، در يک صفحه بزرگ و جذاب براي پزشک بارگذاري گردد. به اين ترتيب نياز به هيچگونه کليکي جهت دستيبابي به پرونده بيمار ندارد و با يک نگاه کليه اطلاعات گرافي ها، داروهاي مصرفي، نسخ قبلي، تصاوير برگه هاي آزمايش، يادداشت هاي ديجيتال و صوتي خود را مشاهده مي نمايد. با مطالعه سريع پرونده بيمار نياز به سوالات اضافي رفع مي گردد و پزشک با ديد بيشتر در زمان کمتري مي تواند بيمار را ويزيت نمايد.
در اين سيستم پزشک مي تواند با قلم نوري در اختيار قرار داده شده نسخه بيمار را بر روي دفترچه بيمار نوشته تا سيستم به صورت اتوماتيک و ديجيتال نوشته پزشک را با دستخط وي در پرونده بيمار ذخيره نمايد.
کارت هوشمند ويزيت بيماران از ايده هاي گروه طلاي نرم جهت تبليغات مطب پزشک و هم بارگذاري سريع اطلاعات بيمار بدون نياز به جستجوي منشي طراحي مي گردد. به وسيله کارت اطلاعات پرونده بيمار جهت انجام امور مالي در سيستم منشي و مشاهده توسط پزشک اتوماتيک بارگذاري مي گردد.
صفحه چت منشي و پزشک به زيبايي و راحتي هر چه تمامتر طراحي گرديده تا نياز مکرر به حضور و رفت وآمد منشي به اتاق پزشک نباشد.
ثبت اتوماتيک و هوشمند حق ويزيت بيماران در پرونده مالي بيمار جهت پرداخت و ارائه فيش پرينتر به وي بدون نياز به وارد نمودن مجدد اطلاعات توسط منشي

قابليت اتصال به تمامي دستگاه هاي پزشکي با امکان ذخيره اتوماتيک فيلم و عکس دريافتي در پرونده بيمار
قابليت تعريف فرم خلاصه وضعيت و شرح بيمار به صورت يک الگوي آماده جهت بارگذاري سريع براي هر بيمار و پر و ويرايش نمودن فرم با قلم نوري و در نهايت ذخيره اتوماتيک سيستم در پرونده
پخش اتوماتيک نوبت بيماران و نمايش شماره بيمار در تابلو اعلانات موجود در سالن مطب جهت ورود به اتاق پزشک
صفحه کاربري طراحي شده براي منشي به صورت کاملاً روان و ساده با حداقل کليک ممکن و درگيري با منوها. منشي به سادگي با يک صفحه اي کار مي کند که متشکل از گزينه هاي وقت دهي، تشکيل پرونده، دکمه ثبت زمان ويزيت، امور مالي ، جستجو، مشاهده بيماران منتظر در سالن جهت مديريت و کنترل ورود و ويزيت، ....مي باشد.
تهيه گزارشات مالي با هر گزينش دلخواه اطلاعات مانند هر بازه زماني ، بر اساس پزشک ، ... به همراه جزئيات کامل مالي بدهکاري ، بستانکاري، تخفيف و .....

تماس : 02166924457
98 – 97 – 96 – 09120339195
09195559428
سايت : www.Tarhandishan.com – www.Softgold.ir

قیمت: 09,120,339,195 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها