آگهی ویژه

فروش گیت های فروشگاهی

فروش انواع گیت فروشگاهی , عرض 80 تا 140 سانت . در مدل های تک آنتن و جفت آنتن . مناسب برای پوشاک و کتاب.

گيت فروشگاهي ام دی اف مدل IMM (دوپايه)
گيت فروشگاهي شيشه اي مدل IMG (دوپايه)
گیت فروشگاهی مدل SWG892 (تك پايه)
گیت ورژن چهار V4 Double برای فروشگاه هایی با دو درب (4 پایه)
تگ بندی (مدادی + لنیارد)
تگ های صدفی – جواهر - مدادی
تگ گلف | ليبل AM
جدا كننده (مگنتی) سوپر
غیر فعال ساز الکترونیکی لیبل SWDV100

انواع گیت فروشگاهی:
گیت پلکسی با پوستر | گیت نورده جدید | گیت نورده | گیت پلکسی | گیت شیشه ای | گیت دودی

بدنه اصلي اين گيت متشكل از يك شيشه سكوريت به ابعاد 160 در 37 در 1 سانتي متر ميباشد. آنتن ها درون قابي در پشت اين شيشه سكوريت جاسازي شده است. همچنين داراي پايه اي فلزيست كه در فاصله 11 سانتي متري از پايين شيشه توسط دو سوراخ پيچ شده است. ضخامت اين پايه فلزي 5 ميلي متر است بنابر اين باتوجه به قطر قاب آنتن موجود درپشت شيشه، اين گيت در قسمت پايه، داراي ضخامت كمتر از 5 سانتي متر ميباشد و به همين دليل در اكثر فروشگاه هايي كه درب فروشگاه به سمت ديوار باز ميشود، بدون محدوديت( در پشت درب ) قابل نصب است.

پايه فلزي اين گيت به نحوي طراحي شده است كه پس از پيچ شدن به زمين، اجازه ميدهد تا شيشه سكوريت پيچ شده بر روي آن پس از برخورد شديد، تا كمتر از 20 درجه تكان بخورد تا ضربه آني، باعث شكست ناگهاني شيشه نشود. در واقع ضربات شديد به نوعي انرژي تبديل ميشود كه باعث نوسان شيشه (و نه شكست آن) شود. علاوه بر آن، رنگ مشكي گيت باعث ميشود كه گيت ها براي افراد در هنگام عبور و مرور قابل ديد باشد تا از برخوردهاي سهوي جلوگيري شود. همچنين رنگ مشكي اثر رواني بالاتري در ارتباط با القاي ايمني و امنيت به افراد، نسبت به ساير رنگ ها دارد.


رنگ هاي جذاب اين گيت و بازتاب نورهاي اطراف در آن باعث شده است علاوه بر اينكه گيت، كار محافظت از فروشگاه را انجام ميدهد، مكمل دكوراسيون فروشگاه هم باشد. ويژگي مهم گيت IMG1 آن است كه ظاهر اين گيت (با توجه به جنس شيشه) پس از گذشت سالها تميز و نو به نظر ميرسد زيرا " خش " و خطوطي كه ممكن است در اثر رفت و آمد افراد و يا تميز كردن آن بر روي بدنه اكثر گيت ها كه از جنس پلكسي گلس يا مواد پلاستيكي ديگر هستند بيفتد، بر روي شيشه تاثير نميگذارد و بدنه پس از گذشت سالها همچنان صاف و براق باقي خواهد ماند.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، فروشگاهی
جدیدترین آگهی‌ها