آگهی ویژه

لیفت صورت بدون جراحی پلاستیک یا زخم

بجای توسل به روش های زودگذر و بی دوام برای کاهش چین و چروک پوست به روش کاملا مطمئن و ماندگار متوسل شوید.وقتی مطمئن هستید که این زیبایی همیشه با شما می ماند و چیزی نیست که با شستشو و یا چیزهای دیگر از بین برود و موقت باشد،اعتماد بنفس شما صد چندان می شود.دستگاهی که کلیه متخصصین پوست در سراسر دنیا تایید کرده اند.دستگاه میکرودرم ابریژن(ابریشن)microdermabrasion - قابل استفاده در آرایشگاه هاو کلینیک های زیبایی و اشخاص حقیقی که قصد استفاده شخصی از دستگاه را دارند.. با قیمتی استثنایی و شرایط فروش اقساط ، مطابق استاندارد های جهانی توسط شرکت طب کالای نوژان اولین شرکت پیشرو در تولید دستگا های پوست و زیبایی عرضه گردیده است. - مطابق با استاندارد های جهانی و نمونه های مشابه آن که کلیه سالن های زیبایی در سراسر جهان استفاده می کنند -
کاربرد های این دستگاه:
رفع چین و چروک پوست،رفع جای جوش و آکنه،رفع جای سوختگی،رفع خراشهای عمیق روی پوست ، رفع لک ها ی ناشی از حاملگی،آفتاب سوختگی و رفع کک و مک از پوست صورت و بدن.

کارایی روش میکرودرم ابریژن قبلا در اکثر نقاط جهان به اثبات رسیده است.جهت اطمینان از صحت ادعای ما کافیست واژه ی زیر را در موتور جستجوگر گوگل جستجو فرمایید:

" microdermabrasion before and after photos "

شماره دفتر فروش شرکت:
021 - 66967712
*فروش بصورت نقد و اقساط بدون محاسبه سود
*گارانتی کامل و 10 سال خدمات پس از فروش
*آموزش استفاده از دستگاه زیر نظر پزشک پوست و زیبایی و کاملاً رایگان
شرکت طب کالای نوژان تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات پزشکی
جهت دیدن دستگاه ها می توانید به سایت شرکت مراجعه فرمایید

http://www.microdermabrasion.ir

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، کلینیک زیبایی
جدیدترین آگهی‌ها