آگهی ویژه

جشنواره فروش محصولات سامسونگ پاییز 93

اقساط بلند مدت لوازم صوتی و تصویری سامسونگ
با هر بودجه ای میتوانید صاحب لوازم خانگی سامسونگ شوید.
سلام
نمایندگی سامسونگ توانایی کرج نماینده رسمی سام سرویس دارای کد 1077 با شعبات مختلف خود در سراسر کرج و امین حضور تهران این افتخار را دارد کلیه محصولات سامسونگ را با قیمتی فوق العاده و پایین تر از همه جا با گارانتی سام سرویس و VIP و حمل و نصب رایگان ارایه میدهد;
ادرس شعبه مرکزی ;کرج میدان ازادگان به سمت چهارراه طالقانی.نبش خیابان مدنی روبروی کانون فرهنگی اموزش قلم چی فروشگاه سامسونگ توانایی
.فروشگاه سامسونگ توانایی.
تلفن:02634475075
شعبه امین حضور:خ امیرکبیر خ دیالمه شمالی پلاک 11.
تلفن:09122338690
شعبه خیابان دانشکده :جنب کوچه بازار روز.فروشگاه توانایی
تلفن :02634475854
شعبه گوهردشت:خ اصلی بین خ9 و 10 نمایندگی سامسونگ توانایی
تلفن:34489799
حمل و نصب در سراسر تهران و کرج رایگان وتوسط شرکت سام سرویس انجام میشود.

نمایندگی سامسونگ توانایی در کرج و تهران در حال حاظر دارای 4شعبه است که بزرگترین نمایندگی فروش محصولات سامسونگ در ایران محسوب میشود.تاسیس در سال 1360 بوده و دارای سابقه و تجربه طولانی است.ما قادر هستیم اجناس سامسونگ را به سر تا سر ایران بفرستیم. تمام اجناس دارای گارانتی اصلی سامسونگ سام سرویس و خدمات پس از فروش هستند.و علاوه بر ان دارای vip مخصوص هستند که انحصارا توسط نمایندگی های ما ارایه میشوند. ما تمام محصولات سامسونگ از قبیل le..plasma.سینمای خانگی.میز.دوربین یخچال و فریزر مایکروفر ساید بای ساید لباسشویی جاروبرقی ماشین ظرفشویی.و ...را عرضه میکنیم.
سامسونگ محصولاتی را تولید می کند که اشتهار به کیفیت و دوام بالا دارند و رضایت بالای مصرف کنندگان در سراسر جهان را به دست اورده اند.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، برقی و گازی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها