آگهی ویژه

میزبندی آزمایشگاه با بالاترین کیفیت

میزبندی آزمایشگاهی یا همان سکوبندی آزمایشگاه یک از مراحل اولیه در طراحی و تجهیز کردن یک آزمایشگاه است . شرکت بایرمن با انجام یک میزبندی آزمایشگاه مناسب برای شما می تواند فضای کاری مناسبی را برای کارکنان شما فراهم کند . یک میزبندی مناسب باعث ایجاد نظم و انضباط و ایجاد آرامش برای کارکنان و در نتیجه بالا بردن کیفیت کار و بازدهی بالا می شود .

چون سطح رویه میزبندی ممکن است به عنوان میز کار استفاده شود شرکت بایرمن از متریال متناسب با نوع کار شما برای تولید رویه میزبندی آزمایشگاهی استفاده خواهد کرد . مثلاً اگر کار شما با مواد شیمیایی و اسیدی باشد از متریال مقاوم در برابر خوردگی برای سطح رویه میزبندی آزمایشگاهی استفاده خواهد شد .

برای تجهیز کردن آزمایشگاه خود با هزینه ای مناسب می توانید از کلیه خدمات شرکت بایرمن مانند سکوبندی آزمایشگاه ، میزبندی آزمایشگاهی ، کمد نگهداری مواد شیمیایی ، سینک آزمایشگاهی ، کمد ضد اشتعال و ... بهره مند شوید.

می توانید با مراجعه به سایت شرکت مدل میزبندی آزمایشگاهی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

قیمت: 000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، آزمایشگاه
جدیدترین آگهی‌ها