آگهی ویژه

بارآنلاین : سهولت در ارسال بار

بارآنلاین : حرکتی نوین در سیستم حمل و نقل ایران
هماهنگی بار و کامیون در کوتاهترین زمان ممکن ، بدینصورت که با مراجعه به وبسایت www.Baronline.ir میتوانید در کمترین زمان ممکن محموله ارسالی خود را در مقصد ببینید. فقط با یک تماس به شماره های 56541712-56541702-021 و یا با مراجعه به سایت بارآنلاین ارسال بار خود را بیمه نمایید.
همچنین کامیون داران عزیز میتوانند در کوتاهترین زمان ممکن بارگیری شده و به سمت مقصد رهسپار شوند ، فقط با یک تماس تلفنی و یا با مراجعه به وبسایت بارآنلاین
و شما شرکتهای حمل و نقل میتوانید به مراجعه به وبسایت www.Baronline.ir محموله های ارسالی را ببینید و با پیشنهاد قیمت مناسب اقدام به بارگیری نمایید و همچنین اگر بدنبال کامیون میگردید با جستجو در وبسایت بارآنلاین کامیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
خواهشمند است انتقادات و پیشنهادات خود را به آدرس اینترنتی info@baronline.ir ارسال و ما را در اجرای این پروسه جدید حمل و نقل یاری نمایید.
با تشکر
بارآنلاین

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، حمل و نقل
جدیدترین آگهی‌ها