آگهی ویژه

تور لحظه اخری استانبول

تور استانبول
پرواز صبح به شب استانبول
خدمات تور : صبحانه- گشت شهری با نهار-ترانسفر فرودگاهی- تور لیدر فارسی زبان
قیمت: 895000 تومان
استانبول بزرگترین شهر ترکیه می باشد که به عنوان مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه محسوب می شود.استانبول سومین شهر توریستی دنیا محسوب می شود که هر ساله پذیرای میلیون ها توریست از نقاط مختلف دنیا می باشد.از جاذبه های مهم استانبول می توان به موزه ایاصوفیا،مسجد سلطان احمد،برج دختر،مینیاتورک،تنگه سفر،یدی کوله و ... می باشد. ما شما را با ارائه تور استانبول در تمامی روزهای هفته با بهترین ایرلاین ها و ارزان ترین قیمت شما را به دیدن از این کلان شهر دعوت می نماییم.
تور استانبول به دلیل پیوندهای دینی و انسانی شهر استانبول با کشور ما و نیز جاذبه ها و مراکز خرید بسیار زیاد وعالی آن یکی از پرطرفدارترین تورهای کشور ترکیه است . هر ساله درصد بسیار زیادی از مسافرین ایرانی که قصد سفر توریستی و یا کاری به شهر استانبول در کشور ترکیه را دارند توسط تور استانبول به این شهر تاریخی سفر می کنند تا از مرکز فرهنگی، اقتصادی و تجاری این شهر تاریخی دیدن کنند.

قیمت: 895,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، حمل و نقل
جدیدترین آگهی‌ها